52 کانون فرهنگی هنری در استان ایلام با مدیریت بانوان در حال فعالیت است
52 کانون فرهنگي هنري در استان ايلام با مديريت بانوان در حال فعاليت است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، گفت:

52 کانون فرهنگی هنری در استان ایلام با مدیریت بانوان در حال فعالیت است

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور، گفت: 52 کانون  از 307 کانون فرهنگي هنري درسطح مساجد استان ايلام، با مديريت بانوان در حال فعاليت است.
شناسه خبر : 49458 تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۴

حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور، با بیان این مطلب به روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، اظهار کرد: این تعداد کانون در زمینه اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری، دینی، مذهبی در استان در حال فعالیت هستند. 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، با بیان اینکه هرمنطقه از استان که کانون های فرهنگی بانوان فعالیت دارند جز مناطق فعال  در اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی است، افزود: جذب حداکثری این قشر در کانون های مساجد جز اولویت ها و برنامه های ما در کانون های مساجد است.

وی، اجرای برنامه های مختلف در حوزه بانوان به ویژه سبک زندگی دینی و اسلامی برای بانوان،  ترویج فرهنگ عفاف و حجاب،  مسله جمعیت و فرزند اوری،  جذب دختران کودک و نوجوان به مساجد،  اجرای مناسبت های مختلف ملی و مذهبی و مشارکت فعال در  برنامه های ابلاغی  ستاد  از مهمترین فعالیت ها و ماموریت های بانوان در سطح مساجد برشمرد. 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور،  در ادامه با اشاره به هجمه های دشمنان بر علیه نظام در حوزه های مختلف به ویژه در مسائل زن و خانواده حضور پر رنگ این قشر با رعایت شئونات اسلامی در عرصه های مختلف ملی و بین المللی در کشور  را موجب یاس و ناامیدی دشمنان دانست و گفت: حضور پر رنگ این قشر در مسائل فرهنگی جامعه نیز از ضروریات مهمی است که کانون های مساجد می توانند این زمینه را به خوبی مهیا کنند.