کانون ریحانه النبی (ص) شهرستان ملکشاهی کارگاه حجاب و عفاف برگزار کرد
کانون ريحانه النبي (ص) شهرستان ملکشاهي کارگاه حجاب و عفاف برگزار کرد
در آستانه روز ملی "حجاب و عفاف"، انجام گرفت:

کانون ریحانه النبی (ص) شهرستان ملکشاهی کارگاه حجاب و عفاف برگزار کرد

به مناسبت هفته "حجاب و عفاف"، بانوان عضو کانون فرهنگي هنري ريحانه النبي (ص) شهرستان ملکشاهي در کارگاه "حجاب و عفاف"، شرکت کردند.
شناسه خبر : 49421 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۷

لیلا حیدری، در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، با اشاره به برگزاری کارگاه حجاب و عفاف در کانون ریحانه النبی (ص)، با عنوان "زیست عفیفانه"، گفت: در این کارگاه آموزشی بانوان  عضو کانون با مبانی حجاب و عفاف ، روش های تربیت زیست عفیفانه و  امر به معروف و نهی از منکر آشنا شدند .

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری ریحانه النبی (ص)، شهرستان ملکشاهی، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع "حجاب و عفاف"،  از دیگر برنامه های کانون  به مناسبت هفته حجاب و عفاف بیان کرد و افزود: در پایان به تعدادی از شرکت در این مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.

 

 

وی، با بیان اینکه در طول سال برنامه های مختلفی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کانون برگزار می شود تصریح کرد : نشست های مختلف بصیرتی ، کارگاههای آموزشی ، حمایت و تجلیل از بانوان و دختران محجبه ، مسابقه کتابخوانی از جمله این برنامه ها است .

 

حیدری،  یکی از مهمترین برنامه‌های دشمن، در عرصه‌های مختلف مقابله با نظام اسلامی، تلاش در جهت از بین بردن عفت و حیا در بین زنان و بانوان جامعه برشمرد و بر ضرورت کار فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، برای مقابله با این هجمه ها تاکید کرد .

 

وی ، در پایان، خاطر نشان کرد : تمام تلاش ما در برنامه های فرهنگی مسجد تولید محتوای برای جذب نسل جوان و نوجوان به کار فرهنگی و تربیت نسل کارآمد و پای کار نظام و انقلاب برای دفاع از ارزش های دینی است که امیدواریم بتوانیم در این زمینه گام های موثری برداریم.