ثبت پایگاههای اوقات فراغت دستگاههای مختلف در سامانه نورینو تسریع شود
ثبت پايگاههاي اوقات فراغت دستگاههاي مختلف در سامانه نورينو تسريع شود
در نشست ستاد "اوقات فراغت"، استان ایلام تاکید شد؛

ثبت پایگاههای اوقات فراغت دستگاههای مختلف در سامانه نورینو تسریع شود

نشست ستاد اوقات فراغت، با حضور دستگاههاي عضو اين ستاد و تاکيد بر ثبت کلاس هاي اوقات فراغت در سامانه نورينو در ايلام، برکزار شد
شناسه خبر : 49007 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۰۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی  هنری مساجد استان ایلام،  "حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور"، در این نشست که (دهم تیر  ماه)،  در محل آموزش و پرورش شهرستان ایلام برگزار شد،  به بیان گزارشی از روند ثبت کلاس های اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سامانه نورینو پرداخت .


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، خواستار تعامل و همکاری دو سویه بین ستاد کانون های مساجد و اموزش و پرورش در جهت حضور دانش اموزان در فعالیت های کانون های مساجد شد و افزود: این همکاری فرصت ارزشمندی در جهت افزایش روحیه معنوی در بین این قشر است.


وی، با بیان اینکه  تاکنون قریب به 60کانون فرهنگی هنری نسبت به ثبت کلاس های خود در سامانه نورینو اقدام کردند، تصریح کرد: 117کانون سهمیه استان ایلام در طرح «مسجد کانون نشاط» هستند .

 

وی، ادامه داد:  اطلاع رسانی های لازم به کانون های مساجد استان شده است و تلاش خواهیم کرد تا پایان فرصت باقی مانده  کلیه کانون ها نسبت به ثبت کلاس های اوقات فراغت اقدام نمایند .


گفتنی، در ادامه این نشست دستگاههای عضو ستاد اوقات فراغت گزارشی از روند ثبت پایگاههای اوقات فراغت در سامانه نورینو ارائه کردند .

کلمات کلیدی: اوقات فراغت- ايلام