افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون های مساجد استان ایلام، در شهرستان مرزی مهران برگزار شد
افتتاحيه طرح اوقات فراغت کانون هاي مساجد استان ايلام، در شهرستان مرزي مهران برگزار شد
با حضور مدیر هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام؛

افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون های مساجد استان ایلام، در شهرستان مرزی مهران برگزار شد

افتتاحيه طرح اوقات فراغت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام، با عنوان " مسجد کانون نشاط "، در شهرستان مرزي مهران برگزار شد.
شناسه خبر : 48552 تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از ایلام، مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت  با عنوان " مسجد کانون نشاط "، امروز (۲۷خرداد ماه)، با حضور اعضای کانون های مساجد شهرستان مهران و مسئولان محلی این شهرستان در کانون " شهدای والفجر5"،  روستای چنگوله شهرستان مهران برگزار شد.

«حجت الاسلام و المسلمین  علی چراغی پور»،  در این مراسم، با بیان اینکه برنامه های اوقات فراغت،  امسال با عنوان" مسجد، کانون نشاط" در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شوند افزود : این برنامه ها از 15خرداد تا 15شهریور،  در سطح 309کانون فرهنگی هنری استان، برگزار می شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام،  تعریف کار ویژه برای کودکان و نوجوانان ، ساماندهی فعالیت ها در حوزه کودک و نوجوان ، جریان سازی با تمرکز بر نشاط آفرینی و امید آفرینی و زمینه سازی در جهت توسعه فعالیت کانون ها در تمام ایام سال مهمترین محور های طرح اوقات، کانون های مساجد در سالجاری  نام برد.

وی، با اشاره به فعالیت ۱۶کانون فرهنگی در شهرستان مهران، از مدیران کانون های این شهرستان خواست تا نسبت به ثبت کلاس های اوقات فراغت خود در سامانه بچه های مسجد و صفحه کانون خود اقدام نمایند.

وی، همچنین بیان کرد: مدیران کانون های مساجد می توانند براساس ظرفیت ها خود در هر منطقه نسبت به برگزاری کلاس اوقات فراغت برای اعضای کانون  خود اقدام نموده و از ظرفیت سایر دستگاههای فرهنگی هنری نیز  استفاده نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور ،  در ادامه با اشاره به سایر فعالیت های اجرایی در سطح کانون های مساجد در سالجاری تصریح کرد: اجرای طرح «مسجد پایگاه قرآن»،  برگزاری مسابقات قرآنی «مدها متان»، از جمله این برنامه ها است.

وی، در پابان خواستار مشارکت فعال کانون های مساجد در این برنامه ها شد و خاطر نشان کرد: مدیران کانون ها با اجرای برنامه های  متنوع فرهنگی و هنری زمینه جذب  حداکثری جوانان و نوجوانان به مساجد فراهم نمایند.

گفتنی است، در این مراسم از  مدیر و جمعی از اعضای فعال کانون «شهدای والفجر ۵» تجلیل به عمل آمد.