استان ایلام منور به عطر ناب رضوی
استان ايلام منور به عطر ناب رضوي

استان ایلام منور به عطر ناب رضوی

همزمان با ايام دهه کرامت فضاي استان ايلام آکنده از عطر و بوي رضوي شد
شناسه خبر : 47907 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های قرهنگی هنری مساحد استان ایلام ، استان ایلام این روز ها میزبان مهمانانی است که استان ایلام را آکنده از فضای معنوی و پر نور امام خوبی ها کرده اند

 

پرچم متبرک و خادمین حرم مطهر امام رضا (ع) که عطر ناب رضوی را با خود مهمان دیار زاگرس کردند و مردم  این دیار نیز هر کجا که این عطر به مشامشان برسد سر از پا نشناخته و برای استقبال از مهمان پر نور خود با پای دل راهی می شوند.

 

 حضور این مهمانان سر شار از خیر برکت در استان ایلام با حضور  در مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا در استان ایلام آغاز گردید و سپس دیدار با مقامات استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و همچنین استاندار ایلام همراه بود.

 

سپس خادمان کوی دوست به همراه  پرچم متبرک امام خوبی ها  به نقاط مختلف استان سفر و مهمان جشن های دهه کرامت در تمامی شهرستان های استان از جمله شهرستان دره شهر ، چرداول ، سیروان ، ایوان ، دهلران ، بدره ، مهران ، ملکشاهی ، هلیلان ، آبدانان شدند.

 

مراسمات و جشن های دهه کرامت در سطح شهر ایلام نیز  از جمله جشن زیر سایه خورشید به همت شهرداری ایلام ، جشن میلاد امام رضا(ع) در حوزه علمیه خواهران ایلام ، حضور در فرماندهی مرزبانی استان و صبح گاه مشترک نیرو های نظامی استان ، دادگستری ، ندامتگاه ،  پتروشیمی و پالایشگاه گاز ایلام و مناطق مرزی و یادمان های شهدا، و سایر برنامه های دهه کرامت متبرک به حضور مهمانی از جنس نور بودند.

برنامه های مختلف در سطح مساجد، بقاع متبرکه ، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، پایگاههای مقاومت بسیج  نیز میزبان خادمان و پرچم متبرک امام هشتم بودند .

 

همچنین برنامه بزرگ میلاد امام رضا (ع) در شبی که منور به قدوم پر برکت امام هشتم است  با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره)  شهر ایلام و خادمان و پرچم متبرک اما رضا (ع) مزین خواهد بود .