20 کانون فرهنگی و هنری در شهرستان ایوان در حال فعالیت است
20 کانون فرهنگي و هنري در شهرستان ايوان در حال فعاليت است

20 کانون فرهنگی و هنری در شهرستان ایوان در حال فعالیت است

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور گفت : 20 کانون فرهنگي و هنري در مناطق شهري و روستايي شهرستان ايوان در حال فعاليت است
شناسه خبر : 47791 تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام ، حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور امروز (هفتم خرداد ) در نشست شورای اداری اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی که با حضور روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاونین اداره کل ارشاد در شهرستان ایوان برگزار شد با تبریک ایام دهه کرامت گزارشی از برنامه ها و  فعالیت های ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سال جاری ارائه نمود.

 


مدیر ستاد  هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام  ، با اشاره به فعالیت 309 کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان ایلام افزود : تعداد 20 کانون فرهنگی و هنری در شهرستان ایوان در حال فعالیت است.

 


وی، در ادامه با اشاره به برنامه های ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در سالجاری  برگزاری مسابقات قرآنی "مدها متان"  را یکی از مهمترین فعالیت های قرآنی پیش رو در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بیان کرد  و گفت : اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با مراجعه به سامانه بچه های مسجد می توانند در 14 رشته مختلف در این مسابقات شرکت نمایند و از اعضای کانون های مساجد شهرستان ایوان  نیز خواستند در این مسابقات حضور فعال داشته باشند.

 


وی، همچنین به اجرای طرح  ملی اوقات فراغت  در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز اشاره و تصریح کرد : این طرح نیز در سطح کلیه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اجرا می شود.

 


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، برگزاری فعالیت های ماه مبارک رمضان ، دهه کرامت با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد ، اجرای طرح ملی حمایت از هنرمندان مسجدی استان  از جمله برنامه های اجرایی کانون های مساجد در سالجاری عنوان کرد.

 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام ، در پایان با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان پایگاههای  دینی و مذهبی  دارای ظرفیت بسیار خوبی برای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در استان هستند خواستار حمایت از برنامه ها و فعالیت های کانون ها در جهت رونق مساجد شد.