هنرمند مسجدی استان ایلام برگزیده جشنواره ملی تئاتر مرصاد شد
هنرمند مسجدي استان ايلام برگزيده جشنواره ملي تئاتر مرصاد شد

هنرمند مسجدی استان ایلام برگزیده جشنواره ملی تئاتر مرصاد شد

مالک آبسالان هنرمند فاخر رشته تئاتر استان ايلام و عضو کانون فرهنگي هنري صياد شيرازي شهرستان دهلران استان ايلام برگزيده جشنواره ملي تئاتر مرصاد شد
شناسه خبر : 47466 تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۰

مالک آبسالان  در گفت و گو با  روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام ، گفت : با نمایش پستچی  درسیزدهمین  جشنواره تئاتر مرصاد در استان کرمانشاه حضور یافته و مقام برگزیده دوم بخشهای کارگردانی ، بازیگری و طراحی فضا را کسب کرد.

 


وی ، افزود : نمایش پستچی  در بخش تئاتر خیابانی و با موضوع ایثار و شهادت در جشنواره ملی تئاتر مرصاد شرکت نمودم که به لطف شهدا حائز عنوان های برگزیده بخش های مختلف شد.

 


آبسالان،  موضوع بیشتر کار های اجرایی خود در رشته تئاتر را در حوزه ایثار و شهادت ذکر و بیان کرد: تاکنون به لطف شهدا نیز موفق به کسب رتبه های مختلف در جشنواره های ملی و بین المللی شده است.

 


وی همچنین  اجرای تئاتر در سطح مساجد را نیز یکی از برنامه های روتین در فعالیت های هنری خود عنوان و خاطر نشان کرد : تلاش می کنیم تا با تولید آثار هنری  جوانان و نوجوانان را با مقوله ایثار و شهادت  جذب برنامه های هنری در مساجد نماییم.

 

لازم به ذکر است ، در برنامه تجلیل از هنرمندان مسجدی  که به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برنامه ریزی شده بود در استان ایلام از مالک آبسالان هنرمند فاخر رشته تئاتر تجلیل به عمل آمد .