رونمایی از کتاب زن در آیینه پنجاه حدیث
رونمايي از کتاب زن در آيينه پنجاه حديث
همزمان با ایام الله دهه کرامت انجام می گیرد

رونمایی از کتاب زن در آیینه پنجاه حدیث

همزمان با ايام الله دهه کرامت کتاب" زن در آيينه پنجاه حديث " تاليف حجت الاسلام و المسلمين علي چراغي پور در ايلام رونمايي مي شود.
شناسه خبر : 47448 تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۳

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پوردر گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان ایلام با بیان اینکه همزمان با ايام الله دهه کرامت کتاب "زن در آيينه پنجاه حديث" تاليف حجت الاسلام و المسلمين علي چراغي پور در ايلام رونمايي مي شود، گفت: در این کتاب احادیثی از ائمه معصومین (ع) با موضوع زن گردآوری شده  است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام،  بیان کرد: مراسم رونمایی از این کتاب با همکاری نهاد کتابخانه های استان همزمان با ایام دهه کرامت انجام خواهد گرفت.

 

وی، کتاب و کتابخوانی  را یکی از راههای موثر در ترویج فرهنگ و سبک و سیره زندگانی ائمه معصومین (ع) بیان کرد و افزود: دهه کرامت بهترین فرصت برای تبیین نقش و جایگاه زنان و به ویژه بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه معصومه (س) است.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه در دو سوره نساء و نور در قرآن کریم نیز مباحث مختلف زنان مورد توجه و عنایت قرار گرفته است خاطر نشان کرد: جایگاه و مقام زن در میان روایات و احادیث پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) نیز فراوان به چشم می‌خورد که در این کت اب به برخی از آنها اشاره شده است.