جمعیت و سبک زندگی اسلامی محور نشست بانوان در کانون کوثر شهر ایلام شد
جمعيت و سبک زندگي اسلامي محور نشست بانوان در کانون کوثر شهر ايلام شد
مدیر کانون کوثر شهر ایلام خبر داد

جمعیت و سبک زندگی اسلامی محور نشست بانوان در کانون کوثر شهر ایلام شد

نسترن عزيزي گفت : به مناسبت هفته جمعيت نشستي با موضوع جمعيت و سبک زندگي اسلامي و ايراني در کانون کوثر شهر ايلام برگزار شد
شناسه خبر : 47300 تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۵

نسترن عزیزی با بیان این مطلب به روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام گفت : در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای جوانی جمعیت کانون کوثر شهر ایلام نشستی با حضور کارشناسان حوزه سلامت با موضوع فرزند آوری و سبک زندگی دینی و اسلامی در کانون کوثر شهر ایلام برگزار نمود.


مدیر کانون کوثر شهر ایلام با اشاره به اینکه مخاطبین این برنامه اکثرا مادران جوان و دختران  عضو کانون بودند افزود : مسئله بحران جمعیت، آفت های تک فرزندی  ، معرفی سبک زندگی دینی و اسلامی محور های این نشست در کانون کوثر بود.


وی یاد آور شد : چنین برنامه هایی با هدف آگاهی بخشی به مادران و دختران جوان  عضو کانون به صورت دوره ای در کانون  برگزار می شود.


عزیزی ، همچنین تجلیل از مادران جوان دارای چند فرزند از برنامه های کانون کوثر در راستای حمایت از قانون جوانی در کشور بیان کرد.


وی در ادامه با اشاره به سایر برنامه های کانون در ایام مختلف سال ، اجرای برنامه های مفرح و شاد در جهت جذب جوانان و نوجوانان به مساجد ، برگزاری نشست های بصیرتی در جهت آگاهی بخشی به اعضای کانون برگزاری کلاس های اموزشی ، برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی و حضور مستمر و هفتگی در مزار شهدای استان از برنامه های کانون کوثر ذکر کرد  .
 

 
،