آماده حمایت از برنامه قرآنی کانون های مساجد هستیم
آماده حمايت از برنامه قرآني کانون هاي مساجد هستيم
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام:

آماده حمایت از برنامه قرآنی کانون های مساجد هستیم

هوشمند گفت: در راستاي نحقق فرمايشات رهبر معظم انقلاب در حوزه قرآني آماده همکاري و حمايت از برگزاري برنامه هاي قرآني کانون هاي مساجد و مسابقات قرآني مدهامتان هستيم.
شناسه خبر : 46966 تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان ایلام، علی هوشمند امروز (17 اردیبهشت) در نشست برنامه ریزی مسابقات قرآنی مد ها متان که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار شد؛ افزود:  در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه قرآنی  حمایت از برنامه ها و فعالیت های قرآنی در این حوزه یک تکلیف است. 


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام  با بیان اینکه آماده هر گونه همکاری با برنامه های قرآنی  کانون های مساجد هستیم بیان کرد : در این راستا نشستی با معاونت قرآن و عترت برگزار گردد تا از ظرفیت موسسات قرانی برای حضور پرشور فعالان قرآنی استان در مسابقات قرآنی مدها متان فراهم گردد .


وی در ادامه به فعالیت ها و رویداد های قرآنی انجام گرفته در ماه مبارک رمضان امسال  اشاره و تصریح کرد : برنامه ها و محافل قرآنی ماه مبارک رمضان یه جلوه دیگر از بچه های مذهبی در استان به نمایش گذاشت .


 هوشمند در پایان   همکاری و هماهنگی در اجرای برنامه ها و فعالیت ها دینی و فرهنگی را موجب اثر بخشی هر چه بهتر این برنامه ها  بیان کرد.