برنامه های دهه کرامت در استان ایلام مردمی برگزار شود
برنامه هاي دهه کرامت در استان ايلام مردمي برگزار شود
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام

برنامه های دهه کرامت در استان ایلام مردمی برگزار شود

محمد سبحان حسني گفت : برنامه هاي دهه کرامت امسال با محوريت مردم و مردمي برگزار شوند
شناسه خبر : 46944 تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام  ، محمد سبحان حسنی ، عصر شنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست ستاد گرامیداشت «روز دختر»  که در محل سالن جلسات شهید سلیمی استانداری ایلام ، برگزار شد  با تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و روز دختر گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر دین اسلام است، پیرو دینی هستیم که تکمیل کننده همه ادیان است.


معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه  جامعه اسلامی با اجرای برنامه های شاد در بین دختران و جوانان مخالف نیست،  افزود : اما از طرفی از هر آنچه که بنیان خانواده‌ها را تهدید و باعث موج سواری دشمنان از این فرصت می شود، باید پرهیز شود.


وی بیان کرد : ظرفیت‌های خوبی در جامعه وجود دارد و برنامه‌های این دهه باید مردمی برگزار شود.


معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام،  ادامه داد :  همه دستگاه‌های اجرایی به هر نحو  ممکن در انجام این مراسم همکاری لازم داشته باشند و یک دستگاه به عنوان متولی معرفی و دیگر دستگاه ها حول آن دستگاه عمل کنند تا با برنامه‌ریزی صحیح برنامه‌هایی در شأن و منزلت دختران ایرانی و اسلامی برگزار شود.


در ادامه این  نشست نیز حجت الاسلام ‌و المسلمین چراغی پور  نیز  به بیان گزارشی از برنامه های پیش بینی شده این دهه در استان ایلام اشاره و بیان کرد : برنامه ها و جشن های متنوعی با حضور خدام حرم رضوی و حضور  پرشور مردم ولایتمدار استان در دهه کرامت پیش بینی و برنامه ریزی شده است

در پایان این نشست  اعضا پیشنهادات خود در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر نمودن این مراسم بیان کردند.