هنرمند مسجدی استان ایلام تجلیل شد
هنرمند مسجدي استان ايلام تجليل شد
همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی؛

هنرمند مسجدی استان ایلام تجلیل شد

همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامي، از «مالک آبسالان» هنرمند مسجدي استان ايلام در جريان برگزاري وبينار تکريم هنرمندان مسجدي انقلابي تجليل به عمل آمد.
شناسه خبر : 46357 تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۶

به گزارش ستاد روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، وبینار تکریم هنرمندان انقلابی مسجدی، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و اعضای شورای معاونین ستاد و مدیران استانی  با تجلیل و تکریم هنرمندان مسجدی سراسر کشور برگزار شد .

 

در این مراسم از مالک آبسالان هنرمند رشته تئاتر عضو کانون فرهنگی و هنری " راه کربلا " شهرستان دهلران استان ایلام که آثار فاخری در رشته تئاتر به ویژه  در حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت  دارند و در جشنواره  مختلف کشوری و استانی دارای مقام هستند تجلیل شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در این مراسم تکریم هنرمندان مسجدی را پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی دانست و گفت : کانون های فرهنگی هنری مساجد بهترین بستر برای تربیت هنرمندان مسجد محور است .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام ،  با بیان اینکه  ستاد کانون های مساجد همواره با برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری  در زمینه  ترویج فرهنگ دینی و انقلابی در تلاش است افزود: جشنواره های سرود ، تئاتر ، فیلم ، نمایش از جمله رشته های مختلف هنری در سطح کانون های مساجد هستند که می توانند منتج به تربیت هنرمندان  ارزشی در جامعه باشند .

 

وی ادامه داد : در شرایط کنونی جامعه ما نیازمند این هستیم که هنرمندان ما در مسیر گسترش ارزش های دینی در جامعه حرکت  کنند .

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در پایان یاد آور شد استان ایلام نیز به واسطه یادمان های دفاع مقدس و قرار گرفتن در مسیر عتبات عالیات دارای ظرفیت عظیم فرهنگی و دینی است که امیداوریم هنرمندان ما  با تولید آثار فاخر در این حوزه ها گام های موثری برای معرفی استان شهید پرور ایلام بردارند.

 

گفتنی است ، در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدیه  از مالک آبسالان هنرمند مسجدی استان ایلام تجلیل به عمل آمد .