راه‌اندازی پایگاه‌های قرآنی در سطح 46 باب از کانون‌های مساجد استان ایلام
راه‌اندازي پايگاه‌هاي قرآني در سطح 46 باب از کانون‌هاي مساجد استان ايلام
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام خبر داد؛

راه‌اندازی پایگاه‌های قرآنی در سطح 46 باب از کانون‌های مساجد استان ایلام

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور گفت: همزمان با ايام ماه مبارک رمضان، در سطح 46 باب از کانون‌هاي مساجد استان ايلام پايگاه‌هاي قرآني راه‌اندازي شده است.
شناسه خبر : 46034 تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۴۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور»، با بیان این مطلب افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر تبدیل هر مسجد به یک پایگاه قرآنی؛ 46 باب از کانون های فرهنگی هنری استان ایلام برای ایجاد پایگاه های قرآنی در مساجد اعلام آمادگی کردند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌ها و محافل قرآنی در سطح کلیه کانون های استان در حال برگزاری است، تصریح کرد: جزء‌خوانی قرآن، برپایی محافل انس با قرآن، تفسیر قرآن، آموزش های قرآنی به کودکان و نوجوانان، از جمله فعالیت هایی است که همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح کانون های مساجد ایلام برگزار می شود.
.
وی همچنین بیان کرد:  تلاش می شود  در راستای گسترش ویژه‌برنامه های حفظ قرآن در سطح گروه سنی کودک و نوجوان، در تلاش هستیم تا برنامه های مختلفی را طراحی و اجرا کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور افزود: خوشبختانه فعالیت های امسال ماه مبارک با استقبال خوب اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان مواجه شده است.