ویژه‌برنامه‌های قرآنی؛ محور فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان ایلام در ماه مبارک رمضان
ويژه‌برنامه‌هاي قرآني؛ محور فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد استان ايلام در ماه مبارک رمضان
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام خبر داد؛

ویژه‌برنامه‌های قرآنی؛ محور فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان ایلام در ماه مبارک رمضان

حجت‌الاسلام و المسلمين چراغي‌پور، گفت: همزمان با فرارسيدن ماه مبارک رمضان، ويژه برنامه‌هاي مختلف قرآني درسطح کانو‌ن‌هاي مساجد استان ايلام اجرايي مي‌شود.
شناسه خبر : 45775 تاریخ انتشار : ۶ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۱

 حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» با اعلام این خبر به روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، افزود: اجرای طرح جز خوانی قرآن کریم، برگزاری محافل انس با قرآن، طرح تفسیر قرآن، برگزاری جلسات سنتی قرآن کریم و آموزش قرآن ویژه کودکان و نوجوانان از جمله برنامه ها و فعالیت های کانون های مساجد در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام،  با اشاره به طرح شکل‌گیری پایگاه‌های قرآنی در سطح مساجد؛ از آمادگی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام در راستای اجرای این مهم خبر داد.

وی، همچنین اجرای طرح «سفره های کریمانه »در ماه مبارک رمضان، بازدید از کانون های فرهنگی و هنری مساجد و تجلیل از فعالان قرآنی کانون ها را از دیگر فعالیت های برنامه ریزی شده در ماه مبارک رمضان در سطح استان ایلام برشمرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام، در ادامه توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی، شناسایی و جذب استعدادهای قرآنی، برنامه ریزی با هدف محور قرار گرفتن مساجد در فعالیت های مختلف فرهنگی و دینی در جامعه را از دیگر اهداف اجرای این ویژه برنامه های قرآنی در استان ایلام بیان کرد. .

 

حجت‌الاسلام و المسلمین چراغی پور در پایان با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند قرآنی در سطح کانون‌های مساجد، بر تقویت و حمایت از این برنامه ها  در راستای جاری و ساری شدن فرهنگ قرآنی در جامعه تاکید کرد.