تبیین جایگاه مساجد در اولویت فعالیت بچه‌مسجدی‌ها قرار گیرد
تبيين جايگاه مساجد در اولويت فعاليت بچه‌مسجدي‌ها قرار گيرد
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام:

تبیین جایگاه مساجد در اولویت فعالیت بچه‌مسجدی‌ها قرار گیرد

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور گفت: تبيين جايگاه مساجد و کارکردهاي آن براي نسل امروز بسيار با اهميت است و بچه مسجدي‌ها بايد اين مسئله را در اولويت فعاليت هاي خود قرار دهند.
شناسه خبر : 45630 تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان ایلام: حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» امروز ( چهارشنبه 24 اسفند ) در آیین آغاز تکریم و غبارروبی مساجد که به صورت نمادین در مسجد کوثر شهر ایلام برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان  به بیان  اهمیت  جایگاه مساجد در دین مبین اسلام اشاره و تصریح کرد: مساجد مکاني مقدس و محل وحدت و اجتماع مسلمين جهان اسلام   است  و جايگاه مسجد در دين مبين اسلام، نظام مقدس اسلامي و جامعه ما بسيار مهم و بي بديل است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه تبيين جايگاه اين مکان مقدس براي نسل امروز به ويژه جوانان و نوجوانان امري ضروري و نيازمند برنامه است، افزود: شناساندن نقش واقعي مساجد و  کارکردهاي اين پايگاه عظيم در بین آحاد مردم بايد به روشني آشکار شود و بچه  مسجدی ها در این زمینه می توانند نقشی مهمی را ایفا کنند.

 

وی ادامه داد: مسجد به دليل زيرساخت هاي فرهنگي، اجتماعي و ديني در رفتار و عمل افراد جامعه بسيار تاثيرگذار است بايد گفت که مسجد مي تواند راه براي همه ما روشن کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور همچنین با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان  ماه بهار قرآن  تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم در جهت اجرای برنامه ها و فعالیت های متنوع فرهنگی و  قرآنی  در سطح مساجد اندیشیده شده است.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد : امسال شاهد  پر رونق شدن  فعالیت های مساجد و حضور گسترده جوانان و نوجوانان در برنامه ها و فعالیت های مساجد باشیم.

 گفتنی است: آیین تکریم و غبار روبی مساجد از 23 اسفند تا آغاز ماه مبارک رمضان به همت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام  برگزار می شود.