کانون‌های مساجد پایگاه‌هایی برای اعتلای فرهنگ اسلامی در سراسر کشور محسوب می‌شوند
کانون‌هاي مساجد پايگاه‌هايي براي اعتلاي فرهنگ اسلامي در سراسر کشور محسوب مي‌شوند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام؛

کانون‌های مساجد پایگاه‌هایی برای اعتلای فرهنگ اسلامی در سراسر کشور محسوب می‌شوند

هوشمند گفت: کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد شبکه گسترده فرهنگي و مذهبي هستند که در راستاي اعتلاي فرهنگ اسلامي در سراسر کشور در حال فعاليت هستند.
شناسه خبر : 45517 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۴۱

به گزارش  ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام، «علی هوشمند» امروز( شنبه۲۰اسفند) در آیین تجلیل از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد که با حضور  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام،  برگزار شد، گفت: این مراسم در راستای تکریم و تقدیری از فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شده است.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از پایگاه های گسترده وزارت فرهنگ در سراسر کشور محسوب می شوند، تصریح کرد: کانون‌ها به عنوان پایگاه هایی دینی و فرهنگی و مردم محور در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی و انجام امور دینی و مذهبی فعالیت می کنند و این مولفه ها شاخص ترین ویژگی های کانونها است.

 
وی با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی هنری در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی در جای جای کشور گام بر می دارند و فعالیت دارند، افزود: در دولت مردمی سیزدهم نگاه موثر و سازنده ای به کانون های فرهنگی و هنری مساجد صورت‌گرفته است.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در سال جاری خدمات و فعالیت های بسیار ارزشمندی در حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام و تعامل بسیاری خوبی بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان وجود دارد.
 
هوشمند خاطر نشان کرد: بخشی از ماموریت های حوزه قرآن و فرهنگ در استان با توجه به ظرفیت های  کانون های مساجد به این نهاد سپرده شده است،

وی همچنین از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد بسیار قدردانی  کرد.
 
در پایان این برنامه از مدیران و اعضای فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اهدای لوح تقدیر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تقدیر شد.