مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در سالروز تاسیس کانون‌های مساجد کشور پیام صادر کرد
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ايلام در سالروز تاسيس کانون‌هاي مساجد کشور پيام صادر کرد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در سالروز تاسیس کانون‌های مساجد کشور پیام صادر کرد

به مناسبت ۱۸اسفند سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد علي هوشمند مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ايلام با صدور پيامي اين روز را گرامي داشتند .
شناسه خبر : 45382 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۰:۲۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد از استان ایلام در  متن این پیام آمده است ؛
مساجد از صدر اسلام تاکنون همواره به عنوان پایگاه فرهنگی  اجتماعی و سیاسی انقلاب اسلامی  محل  برگزاری همه پرسی ها  در ادوار مختلف بوده اند ،همانطور که  بنیانگذار  جمهوری اسلامی ایران  حضرت امام خمینی  (ره) با اشاره به جایگاه  رفیع مساجد فرمودند«مسجد محلی است که از آن باید امور اداره شود » و رهبر معظم انقلاب نیز در سخنان خود همواره  از مسجد به‌عنوان پایگاه دین و عبودیت و منشأ برکات ماندگار یاد کردند .

اینک که در آستانه ۱۸اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار داریم فرصت ارزشمندی برای تاکید مجدد بر جایگاه  رفیع مساجد به عنوان زادگاه اصلی و اصیل انقلاب اسلامی و نقش این مراکز مقدس در گسترش فرهنگ والای اسلام ناب و فرهنگ و هنر ماندگار اسلامی است .


کانون های  فرهنگی  هنری مساجد می‌توانند زمینه ساز  گسترش فرهنگ و ارزش های اسلامی به ویژه در میان  نسل جوان عزیز میهن اسلامی باشند که  امروز  با توجه به هجمه های  دشمنان  در حوزه های جنگ نرم ترکیبی و فرهنگی به عنوان سدی محکم در برابر این هجمه ها و مامنی ارزشمند برای جوانان ایفای نقش بکنند و آنان را از توطئه های بدخواهان مصون دارند .


اینجانب در پایان ضمن تبریک سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد از تلاش های  کلیه مدیران  فعالان  و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد و مجموعه همکاران خدوم  در ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد  که در راستای جذب  عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به مسجد گام های مستحکمی برداشته اند تقدیر و تشکر می نمایم  و توفیق روز افزون شما را در راه اعتلای فرهنگ و هنر مسجدی از خداوند منان خواهان و خواستارم