بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از ستاد کانون‌های مساجد استان و تقدیر از مدیر و کارکنان
بازديد مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي ايلام از ستاد کانون‌هاي مساجد استان و تقدير از مدير و کارکنان

بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از ستاد کانون‌های مساجد استان و تقدیر از مدیر و کارکنان

در آستانه گراميداشت سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي ايلام از مجموعه ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان بازديد و از تلاش مدير و کارکنان در اين مجموعه تقدير کرد.
شناسه خبر : 45347 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام، درآستانه گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد؛ علی هوشمند امروز ( سه شنبه 16 اسفند ) با حضور در ستاد کانون های فرهنگی  هنری مساجد در نشست با مدیر و کارکنان این مجموعه، ضمن تبریک و گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد،  خدمت در حوزه مساجد را دارای اجر مادی و معنوی توامان دانست .


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ، در ادامه به جایگاه مسجد در دین مبین اسلام ثواب خدمتگذاری و تلاش در این حوزه را بالاترین افتخار دانست .


 وی با بیان اینکه خدمت به مساجد و خادمی مسجد شغل انبیاء الهی بوده است خاطر نشان کرد : بایستی تلاش شود تا  خددمت به مسجد در میان مردم فرهنگسازی شود و برای این مسئله  بیش از پیش باید تبلیغ صورت گیرد تا مردم به عظمت و قدر و منزلت جایگاه مسجد توجه داشته باشند .


 همچنین حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور نیز ضمن ارائه گزارشی از برنامه های پیش روی ستاد از همکاری مدیر کل و فرهنگ و ارشاد اسلامی  با مجموعه ستاد کانون های مساجد قدر دانی کرد.


در پایان این مراسم  علی هوشمند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اهدا لوح تقدیر از مدیر و کارکنان ستاد کانون های مساجد تقدیر کرد.