آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام با حضور اعضای کانون های مساجد استان ایلام برگزار شد
آيين غبار روبي و عطر افشاني مزار شهداي گمنام با حضور اعضاي کانون هاي مساجد استان ايلام برگزار شد
به مناسبت گرامیداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد

آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام با حضور اعضای کانون های مساجد استان ایلام برگزار شد

به مناسبت گراميداشت 18 اسفند سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد اعضاي کانون هاي مساجد استان ايلام با حضور در مزار شهداي گمنام شهر ايلام و نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا اداي احترام کردند
شناسه خبر : 45329 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما استان ایلام ، حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور در این مراسم که صبح امروز ( 16 اسفند ) با حضور گسترده اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار شد  با گرامیداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد ،  تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را  وظیفه همگانی برشمرد .


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام ، به جایگاه والای شهدا در پیشگاه خداوند متعال اشاره و ارج نهادن به  مقام شامخ شهیدان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و نهادینه کردین آن در میان نسل جوان را مورد تاکید قرار داد.


وی،  در ادامه بیان کرد :  امنیت و آسایش امروز جامعه  ما  به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان  و جانبازان است .


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور درپایان  با اشاره به سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد بیان کرد : ویژه برنامه های مختلفی به همین مناسبت  در سطح کانون های مساجد استان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد .


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در پایان  خاطر نشان کرد : در حال حاضر بیش از یک هزار مسجد حسینیه و اماکن متبرکه در استان ایلام فعال است افزود : 308 کانون در سطح مساجد  این استان تاسیس گردیده است.