تعمیق رویکرد کیفی؛ محور اصلی در فعالیت‌های کانون‌های مساجد باشد
تعميق رويکرد کيفي؛ محور اصلي در فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد باشد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام؛

تعمیق رویکرد کیفی؛ محور اصلی در فعالیت‌های کانون‌های مساجد باشد

هوشمند ضمن گراميداشت سالگرد تاسيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور گفت: تعميق رويکرد کيفي محور اصلي فعاليت هاي کانون هاي مساجد باشد.
شناسه خبر : 45294 تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان ایلام، علی هوشمند در نشست ستاد گرامیداشت 18 اسفند (سالروز تاسيس ستاد هماهنگي کانون‌های مساجد کشور) که امروز (دوشنبه 15 اسفند ) در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ايلام برگزار شد، طي سخناني گفت: مسجد همواره در شعائر دینی و معارف اسلامی، یکی از سنگرهای مقدس و کانون فعالیت های مذهبی، سیاسی، اجتماعی جهان اسلام بوده و بسیاری از وقایع مهم و تاریخی را  به نام مسجد می شناسند .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ، با اشاره به گسترش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور از جمله در استان ایلام در سال‌های اخیر افزود: کانون های مساجد رویکرد خود را به سمت تعمیق  فعالیت های کیفی  پیش ببرند. 

وی، کیفی سازی فعالیت کانون ها را موجب تحرک و پویایی بیشتر  آنها دانست و افزود: چنانچه این امر اتفاق بیافتد منجر به خیر و برکت و حرکت به سمت هدف دولت سیزدهم و به ویژه نگاه مقام معظم رهبری نسبت به مساله مردمی سازی، خواهد شد. 


هوشمند مردمی سازی برنامه ها و فعالیت ها را از سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برشمرد و گفت: بسیاری از زیر مجموعه های وزارت ارشاد همچون موسسات فرهنگی و هنری و قرآن و عترت نیز به همین طریق اداره می شوند. 


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ، در ادامه ابراز امیدواری کرد که کانون های مساجد، در آستانه سی امین سال تأسیس، علاوه بر گسترش وجهه مردمی در فعالیت‌ها، نسبت به کیفی سازی طرح ها و برنامه ها در عرصه مساجد گام بردارند.

هوشمند در پایان ضمن تقدیر از تلاش مجموعه همکاران ستاد کانون های مساجد استان خاطر نشان کرد: آماده  هر گونه حمایت مادی و معنوی از فعالیت کانون های مساجد در استان هستیم