نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهران با محور بررسی وضعیت کانون‌های مساجد این شهرستان برگزار شد
نشست شوراي فرهنگ عمومي شهرستان مهران با محور بررسي وضعيت کانون‌هاي مساجد اين شهرستان برگزار شد
در آستانه 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد؛

نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهران با محور بررسی وضعیت کانون‌های مساجد این شهرستان برگزار شد

در آستانه سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد نشست شوراي فرهنگ عمومي شهرستان مهران با محوريت بررسي وضعيت کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد اين شهرستان برگزار شد.
شناسه خبر : 45251 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) استان ايلام، اين نشست صبح امروز یکشنبه 14 اسفند با حضور امام جمعه شهرستان مهران، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي، مديران دستگاههاي فرهنگي شهرستان و مديران کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد این شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

در ابتداي اين نشست حجت الاسلام و المسلمين «علي چراغي پور»، ضمن تبريک اعياد شعبانيه و 18 اسفند سالروز تاسيس کانون هاي مساجد به بيان گزارشي از وضعيت کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد در استان پرداخت و افزود: در حال حاضر تعداد 308 کانون فرهنگي و هنري در نقاط مختلف شهري و روستايي در سطح استان در حال فعاليت هستند که 18 باب از اين کانون ها در شهرستان مرزي مهران هستند.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد با اشاره به موقعيت شهرستان مرزي مهران و قرار گرفتن در مسير عتبات عاليات تصريح کرد : کانون هاي مساجد اين شهرستان در ايام اربعين حسيني خدمات ارزشمندي ارائه کردند.

وي، با اشاره به اينکه در حال حاضر شهرستان مهران يکي از قطب فرهنگي و ديني در کشور محسوب مي شود، افزود: کانون هاي مساجد اين شهرستان مي توانند نقش تاثير گذاري در برگزاري رويداد هاي مهم فرهنگي ديني و مذهبي در اين شهرستان ايفا کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد ایلام در ادامه توسعه و تقويت کانون هاي مساجد اين شهرستان در راستاي اجراي فعاليت هاي گسترده ملي و مذهبي و ارائه خدمات به زائران عتبات عاليات از جمله رويکرد هاي ستاد کانون هاي مساجد بيان کرد.

حجت الاسلام و المسلمين چراغی پور در پايان ، گراميداشت سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد و تجليل از خدمات و فعاليت هاي مديران کانون هاي شهرستان مهران در خدمات رساني به زائران عتبات عاليات از مهم ترين اهداف برگزاري اين نشست عنوان کرد .

در پايان نشست شوراي فرهنگ عمومي شهرستان مهران از تعدادي از کانون هاي فعال اين شهرستان با اهداي جوايزي تقدير شد.