برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام
برگزاري جشن‌هاي اعياد شعبانيه در سطح کانون‌هاي مساجد استان ايلام

برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام

حجت الاسلام والمسلمين چراغي‌پور، از برگزاري جشن‌هاي بزرگ اعياد شعبانيه در سطح کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام خبر داد.
شناسه خبر : 45013 تاریخ انتشار : ۵ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۳:۰۶

حجت الاسلام و المسلمین «علی جراغی پور» با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان ایلام، افزود: ویژه برنامه های مختلف همراه با جشن های بزرگ شادی همزمان با این ایام در سطح های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام  در حال برگزاری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، با بیان اینکه برگزاری جشن های میلاد ائمه علیه اطهار(ع) همراه با سخرانی و مولودی خوانی و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برپایی ایستگاه‌های صلواتی،  پخت و توزیع غذای گرم در نقاط مختلف استان به همت کانون های مساجد بخشی از برنامه های در حال اجرا در سطح کانون های مساجد عنوان کرد.

وی،  همچنین برگزاری طرح تلاوت نور، برگزاری محافل قرانی و سفره های صلوات و اهدا ثواب انها به ائمه اطهار  و نشست های تبیینی  از دیگر برنامه های کانون های مساجد در این ایام عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور،  با بیان  اینکه ویژه برنامه های مختلفی ویژه این ایام و اعیاد تا نیمه شعبان و جشن بزرگ ولادت حضرت قائم (عج) در سطح کانون ها برنامه ریزی و اجرا خواهد شد تصریح کرد: تلاش می شود این برنامه ها با حضور پرشور عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار شود.

وی در پایان آشنایی جوانان و نوجوانان با سیره ائمه اطهار،  معرفی سبک زندگی ائمه به نسل جوان و ایجاد شور و نشاط معنوی در بین آحاد جامعه از اهداف برگزاری این برنامه ها برشمرد