کتابخانه‌های کانون‌های مساجد ایلام به مناسبت 18 اسفند، صاحب 5 هزار جلد کتاب می‌شوند
کتابخانه‌هاي کانون‌هاي مساجد ايلام به مناسبت 18 اسفند، صاحب 5 هزار جلد کتاب مي‌شوند
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام خبر داد؛

کتابخانه‌های کانون‌های مساجد ایلام به مناسبت 18 اسفند، صاحب 5 هزار جلد کتاب می‌شوند

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور، از اهداي 5 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌هاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام همزمان با 18 اسفند خبر داد.
شناسه خبر : 44751 تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان ایلام: حجت الاسلام والمسلمین «علی چراغی پور» صبح امروز( 25 بهمن ) در نشست با معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اعلام این خبر افزود: با حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همزمان با 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد، 5هزار جلد کتاب به کتابخانه  کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام اهدا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، با بیان اینکه این کتابها در سطح 18 باب از کتابخانه های کانون های مساجد استان ایلام توزیع می‌شود، خاطر نشان کرد: موضوع این آثار دینی، فرهنگی، ادبی و اجتماعی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 86 باب کتابخانه مخزن دار و  222باب کتابخانه باز در سطح کانون های مساجد استان در حال فعالیت است.

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور با بیان اینکه کتابخانه های مساجد، تبدیل به مأمنی برای نوجوانان و جوانان برای مطالعه شده است، تصریح کرد: تلاش ما این است که در ایام مختلف سال  نسبت به تهیه و توزیع کتاب بین کتابخانه های کانون های مساجد استان  اقدام شود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت تاسیس این کتابخانه ها در سطح مساجد، گفت: توسعه و تجهیز کتابخانه‌های مساجد نقش مهمی در ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی در جامعه دارد.