کانون‌های مساجد بخش سیوان استان ایلام میزبان جشن بزرگ انقلاب می‌شوند
کانون‌هاي مساجد بخش سيوان استان ايلام ميزبان جشن بزرگ انقلاب مي‌شوند
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام خبر داد؛

کانون‌های مساجد بخش سیوان استان ایلام میزبان جشن بزرگ انقلاب می‌شوند

حجت‌الاسلام و المسلمين چراغي‌پور گفت: همزمان با فرا رسيدن دهه فجر انقلاب اسلامي، جشن بزرگ انقلاب با عنوان (44 سال افتخار ) به همت کانون هاي فرهنگي و هنري بخش سيوان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 44383 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۷

 حجت الاسلام و المسلمین « علی چراغی پور» با بیان این مطلب به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان ایلام، افزود: این برنامه با مشارکت کانون های فرهنگی و هنری بخش سیوان و همکاری  سایر دستگاههای استان  امروز و در هفتمین روز دهه مبارک فجر در روستای چنار باشی برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام،  برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای بومی و محلی  اجرای بازی های بومی و محلی و موسیقی محلی و دیدار با خانواده شهدا و ویزیت رایگان،  از جمله برنامه های جشن بزرگ انقلاب در بخش سیوان، دانست.

 وی، در ادامه گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را امری ضروری برشمرد و افزود: با هجمه های معاندین و ابزار گسترده رسانه ای؛ باید تلاش کنیم تا در این برنامه ها نسل جوان و نوجوان با دستاورد های این نظام و انقلاب به خوبی آشنا شوند.

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در پایان خاطر نشان کرد: کانون های مساجد استان در ایام دهه مبارک فجر میزبان برنامه ها جشن های انقلاب ، و جشنواره های فرهنگی و هنری در سراسر استان هستند .