اولین گروه جهادی کانون های مساجد ایلام همزمان با دهه فجر در ایلام تشکیل می‌شود
اولين گروه جهادي کانون هاي مساجد ايلام همزمان با دهه فجر در ايلام تشکيل مي‌شود

اولین گروه جهادی کانون های مساجد ایلام همزمان با دهه فجر در ایلام تشکیل می‌شود

حجت الاسلام و المسلمين علي چراغي پور از تشکيل اولين گروه جهادي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.
شناسه خبر : 44101 تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۲۸

حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان ایلام، از تشکیل گروه‌های جهادیِ ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام همزمان با فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان ایلام ادامه داد: این گروه‌های جهادی با هدف خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف فرهنگی هنری، دینی- قرآنی، پزشکی و عمرانی؛ همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی کار خود را آغاز می کنند.


حجت‌الاسلام و المسلمین چراغی‌پور ادامه داد: در این راستا دو گروه ویژه برادران و خواهران با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان ایلام با هدف خدمات رسانی به مناطق محروم تشکیل شدند.


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 307 کانون فرهنگی هنری در نقاط مختلف ایلام به ویژه مناطق محروم و روستایی در حال فعالیت هستند، گفت: با همکاری و تلاش مدیران و اعضای کانون های مساجد، گروه های جهادی می توانند اقدام موثری در راستای فرهنگ سازی در عرصه جهاد تبیین داشته باشند. 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در پایان ابراز امیداوری کرد:  تشکیل گروه های جهادی کانون‌های مساجد منشا خدمات موثر در محورهای فرهنگی، دینی، اقتصادی، بهداشت و درمان و اشتغال و کارآفرینی در سطح استان باشد.