کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ایلام تشکیل جلسه داد
کميته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي استان ايلام تشکيل جلسه داد

کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ایلام تشکیل جلسه داد

جلسه کميته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي به منظور گراميداشت چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با حضور دستگاه‌هاي عضو اين کميته در ايلام برگزار شد.
شناسه خبر : 43958 تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان ایلام ،  حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» در این نشست که صبح امروز ( چهارشنبه ۵ بهمن ماه ) با حضور دستگاه‌های عضو برگزار شد، طی سخنانی ضمن گرامیداشت  یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت:  هدف از برگزاری این نشست تبيين نقش مساجد در پيروزي انقلاب اسلامي، فراهم سازي زمينه حضور و مشاركت هرچه بيشتر نمازگزاران مساجد و برنامه ريزي برای فعالیت‌هایی است که به مناسبت ایام الله دهه فجر در استان ایلام برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوتر برنامه ها و فعالیت های کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: امسال فعالیت های دهه فجر با شعار «ایران استوار ۴۴سال افتخار» برگزار می شود؛ در این راستا ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان ایلام، جشنواره‌های فجرانه در قالب برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، فعالیت‌های، مسابقات پلاکارد نویسی عکس نوشت و پیام کوتاه، اجرای گروه‌های سرود کانون های مساجد، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در مساجد، را به عنوان محور فعالیت ها و برنامه ها قرار داده است.

 

 وی همچنین برنامه ریزی ویژه جهت حضور قشر نوجوان و جوان در برنامه های و فعالیت های ستاد دهه فجر مساجد را از دیگر فعالیت های محوری عنوان کرد و افزود: به منظوراشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با آرمان ها و دستاورد های نظام و انقلاب، برنامه های مختفی تدارک دیده شده است.

گفتنی است، این نشست با حضور دستگاههای عضو کمیته مساجد برگزاربرگزار شد و در ادامه نمایندگان دستگاه ها، به بیان نقطه نظرات خود در خصوص برگزاری هر چه باشکوه تر این برنامه ها پرداختند.