معاون مدیر کل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از کانون امام خامنه ای شهرستان بدره بازدید کرد
معاون مدير کل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از کانون امام خامنه اي شهرستان بدره بازديد کرد

معاون مدیر کل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از کانون امام خامنه ای شهرستان بدره بازدید کرد

رضا بشر دوست معاون مدير کل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در جريان سفر به استان ايلام و شهرستان بدره از فعاليت هاي کانون فرهنگي و هنري امام خامنه اي ( مدظله العالي) روستاي چشمه شيرين بازديد و از نزديک در جريان فعاليت هاي اين کانون قرار گرفت
شناسه خبر : 43639 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان ایلام ، رضا بشر دوست معاون مدیر کل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر سه شنبه ( 20 دی ماه ) در جریان سفر به استان ایلام و شهرستان بدره  از فعالیت های کانون فرهنگی و هنری امام خامنه ای و کتابخانه این کانون بازدید و اظهار کرد : امروز کانون های فرهنگی و هنری مساجد از مهم ترین مراکز تبلیغاتی و ترویجی در جامعه هستند


معاون مدیر کل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کانون های فرهنگی مساجد ضریب نفوذ بالایی در جامعه دارند، گفت: رسالت و وظیفه فعالان مساجد و اعضای کانون‌های مساجد برای ترغیب و تشویق افراد به مساجد بسیار حائز اهمیت است.


وی، در ادامه  بیان داشت: مساجد همواره کانون فعالیت های ‏فرهنگی و موثر بوده و با اجرای برنامه های جذاب و غنی در مساجد، جوانان بیش از پیش به ‏سمت برنامه های متنوع فرهنگی جذب می‌شوند.


وی، در پایان  رسالت و وظیفه فعالان مساجد و اعضای کانون‌های مساجد برای ترغیب و تشویق افراد به مساجد بسیار حائز اهمیت عنوان کرد .


در جریان این بازدید مدیر کانون فرهنگی امام خامنه ای(مدظله العالی) روستای چشمه شیرین شهرستان بدره به  ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت ها و برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی کانون پرداختند و اظهار کرد: این کانون در سال 89 تاسیس گردید و در حال حاضر دارای  125  نفر عضو  برادر و خواهر است که در 6 حوزه  در حال فعالیت است.


امجد فروتن با بیان اینکه در مناسبت های مختلف دینی و ملی برنامه ها وفعالیت های خوبی در این کانون اجرا و برگزار می شود افزود :  در صورت حمایت مالی از کانون این فعالیت های رونق بیشتری خواهد گرفت.


 گفتنی است، معاون مدیر کل دفتر چاپ و نشر در جریان مشکلات و کمبود های کانون فرهنگی روستای چشمه شیرین قرار گرفته و در راستای بررسی وانعکاس مشکلات این کانون به وزارتخانه قول مساعد دادند