اعلام حضور اعضای کانون‌های مساجد استان ایلام در مراسمات گرامیداشت نهم دی ماه
اعلام حضور اعضاي کانون‌هاي مساجد استان ايلام در مراسمات گراميداشت نهم دي ماه

اعلام حضور اعضای کانون‌های مساجد استان ایلام در مراسمات گرامیداشت نهم دی ماه

حجت‌الاسلام و والمسلمين چراغي پور از اعلام حضور گسترده اعضاي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام در مراسمات گراميداشت نهم دي ماه روز بصيرت ميثاق امت با ولايت در نقاط مختلف استان ايلام خبر داد
شناسه خبر : 43233 تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان ایلام ،حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» با بیان اینکه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان با برنامه ریزی های صورت گرفته حضوری گسترده در این برنامه ها خواهند داشت، افزود: این مرسامات در  روز جمعه  همزمان با  نماز جمعه در سراسر استان برگزار خواهند شد .


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام ، با اشاره به اینکه حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مردمان این سرزمین بود  بیان کرد : حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.


وی با بیان اینکه این روز در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» به یوم الله ماندگار تبدیل شده است افزود : مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.


وی در ادامه با اشاره به برنامه های پیش بینی شده کانون های مساجد استان ایلام  در این ایام تصریح کرد : برگزاری نشست های مختلف بصیرتی ، انجام فعالیت های رسانه ای، ارسال پیامک ، پخش سخنرانی های رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی ، معرفی کتاب های بصیرتی از جمله برنامه های پیش بینی شده در ایام است.


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در پایان  از کلیه مدیران و اعضای کانون های مساجد جهت شرکت و حضور گسترده در مراسم روز بصیرت دعوت نمود