کانون‌های مساجد استان ایلام میزبان آیین بدرقه پیکرهای پاک شهدای گمنام شدند
کانون‌هاي مساجد استان ايلام ميزبان آيين بدرقه پيکرهاي پاک شهداي گمنام شدند

کانون‌های مساجد استان ایلام میزبان آیین بدرقه پیکرهای پاک شهدای گمنام شدند

کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام در ايام شهادت حضرت زهرا (س) ميزبان پيکرهاي پاک شهداي گمنام شدند.
شناسه خبر : 43160 تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان ایلام ، همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سراسر استان ایلام میزبان فرزندان بی نام و نشان زهرای اطهر(س) هستند.


«نسترن عزیزی» مدیر کانون فرهنگی هنری «کوثر» از برگزاری ویژه برنامه مراسم شهادت حضرت زهرا (س) به مدت سه شب خبر داد و گفت: این مراسم همراه با سخنرانی و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) خواهد بود؛ ضمن اینکه به مناسبت این ایام بچه های مسجد میزبان پیکر پاک یک شهید گمنام خواهند بود.


همچنین «نبی الله خاکی» مدیر کانون فرهنگی و هنری امام حسین (ع) شهرستان چوار نیز به ستاد ارتباطات رسانه ای فهما استان ایلام گفت:  مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر یک  شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه (س) در کانون امام حسین (ع) شهر چوار برگزار می گردد.

«سمیرا رحیمی» مدیر کانون رحمه للعالمین شهر ایلام نیز گفت : در مراسم شهادت حضرت زهرا (س) که با همکاری نهاد های فعال مسجد برگزارشد فرزندی از فرزندان بی نام نشان زهرای اطهر(س)  با حضور مادران و بانوان مسجدی بدرقه شد.


این گزارش می افزاید: «محسن سلمانژاد» مدیر کانون فرهنگی و هنری الغدیر شهرستان آبدانان نیز بیان :  پخت و توزیع نذری در بین مردم و نمازگزارن  اهالی مسجد امام موسی کاظم (ع) شهرستان آبدانان و برگزاری مراسم روضه و توزیع بسته های معیشتی  از جمله برنامه های ایام شهادت حضرت زهرا در کانون الغدیر خواهد بود.

همچنین کانون های فرهنگی و هنری و اهالی مساجد استان ایلام در سطح شهرستان های ملکشاهی ، دهلران و دره شهر و چرداول و چوار  نیز میزبان پیکر پاک دلیرمردانی از دوران دفاع مقدس مقدس بودند که با دستان مردم قدرشناس این مناطق تشییع و بدرقه شدند.