کانون‌های بخش دشت‌عباس شهرستان مرزی دهلران میزبان مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام شدند
کانون‌هاي بخش دشت‌عباس شهرستان مرزي دهلران ميزبان مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان ايلام شدند

کانون‌های بخش دشت‌عباس شهرستان مرزی دهلران میزبان مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام شدند

در ادامه روند بازديد از فعاليت‌هاي بچه‌هاي مسجد در استان ايلام؛ مدير ستاد فهماي اين استان از کانون‌هاي مساجد بخش دشت عباس درشهرستان مرزي دهلران بازديد به عمل آورد.
شناسه خبر : 43129 تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان ایلام ، حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور»، در نشست با اعضای کانون های فرهنگی و هنر ی بخش دشت عباس که در کانون فتح المبین روستای استقلال برگزار شد  با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) به بیان فضایل اخلاقی آن حضرت پرداختند .


مدیر ستاد فهما استان ایلام در ادامه به اشاره به فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد در حوزه های فرهنگی ، دینی و قرآنی مهمترین رویکرد کانون ها در ادوار مختلف را جذب جوانان  و نوجوانان به مساجد عنوان کرد و گفت : در شرایطی که امروز با هجمه های گسترده رسانه ا ی از سوی دشمنان این نظام مواجه هستیم وظیفه ما در جبهه فرهنگی بسیار دشوار تر از گذشته است .


وی ، با تاکید بر استفاده از آموزه های دینی و قرآنی برای تربیت نسل جوان و نوجوان از مدیران و اعضای کانون ها خواست در راستای تربیت نسل انقلابی  برای آینده این نظام و انقلاب تلاش نمایند و گام بردارند .


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در پایان با تجلیل از فعالیت های مدیران کانون های مساجد بخش دشت عباس از آنان به عنوان سربازان فرهنگی این انقلاب یاد و خواستار تلاش روزافزون آنان به  فعالیت  در عرصه های فرهنگی شدند.


در ادامه این نشست 33 نفر از کودکان و نوجوانان فعال کانونی در عرصه های فرهنگی ، قرآنی، هنری ، کتابخوانی با اهدا بسته های فرهنگی به ارزش 90 میلیون ریال مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین دیدار با جمعی از بزرگان بخش دشت عباس در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای استقلال بخش دیگری از برنامه بازدید مدیر ستاد فهما استان از کانون های بخش دشت عباس  بود .