جهاد تبیین نقشه راه جوانان متعهد و انقلابی است/ بدرقه دو شهید گمنام با حضور بچه‌مسجدی‌های ایلام
جهاد تبيين نقشه راه جوانان متعهد و انقلابي است/ بدرقه دو شهيد گمنام با حضور بچه‌مسجدي‌هاي ايلام

جهاد تبیین نقشه راه جوانان متعهد و انقلابی است/ بدرقه دو شهید گمنام با حضور بچه‌مسجدی‌های ایلام

حجت الاسلام و المسلمين عليجاني با اشاره به اهميت جهاد تبيين در راستاي معرفي اهداف انقلاب اسلامي به نسل جوان؛ بيانه گام دوم را به مثابه يک نقشه راه توصيف کرد که منجر به بصيرت‌افزايي جامعه مي شود.
شناسه خبر : 43070 تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه (فهما) از استان ایلام ، حجت الاسلام و المسلمین علیجانی امروز (29 آذر) در همایش  «میثاق با ولایت و جهاد تبیین» که به مناسبت گرامیداشت نهم دی ماه در محل کانون فاطمه الزهرا اطهر (س) شهر ایلام برگزار شد، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، فعالیت ها و اقداماتی که در راستای تحقق این مهم صورت پذیرفته را ناکافی دانست و افزود: یکی از دلایلی که ما در مسئله جهاد تبیین عقب هستیم این است که هنور به دغدغه ما تبدیل نشده است.


 مسئول هماهنگی گروههای جهادی حوزه های علمیه کشور ضمن تاکید بر گسترش فعالیت های اقشار مختلف جامعه به ویژه طلاب و روحانیون در حوزه جهاد تبیین، تصریح کرد: باید با کمترین هزینه بیشترین فعالیت و نتیجه در این عرصه داشته باشیم.


وی ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی به عظمت و چگونگی شکل گیری انقلاب  اسلامی و همچنین راهی که در سیر این انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی  باید طی شود تا مسئله ظهور اتفاق بیافتد، توصیف شده است.


حجت الاسلام و المسلمین علیجانی، ثابت قدم بودن در این راه تا رسیدن به ظهور حضرت حجت (عج) را مولفه ای مهم دانست و افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب به ویژگی های جوانان مومن متعهد انقلابی برای نقش آفرینی موثر و ادامه این مسیر اشاره شده است.


گفتنی است این همایش که با همکاری ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد و مرکز حوزه های علمیه خواهران شهر ایلام در کانون فاطمه الزهرا (س) شهر ایلام برگزار شده بود، با  استقبال از پیکر پاک دو شهید گمنام و مداحی و روضه خوانی مداح اهل بیت حجت الاسلام و المسلمین پیمایی به پایان رسید.