450 میلیون ریال تجهیزات در سطح کانون‌های روستایی شهرستان مرزی دهلران استان ایلام توزیع شد
450 ميليون ريال تجهيزات در سطح کانون‌هاي روستايي شهرستان مرزي دهلران استان ايلام توزيع شد
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد ایلام خبر داد؛

450 میلیون ریال تجهیزات در سطح کانون‌های روستایی شهرستان مرزی دهلران استان ایلام توزیع شد

حجت‌الاسلام و المسلمين چراغي‌پور، از توزيع 450 ميليون ريال تجهيزات در سطح کانون‌هاي روستايي شهرستان مرزي دهلران در استان ايلام خبر داد.
شناسه خبر : 42868 تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۴۸

حجت الاسلام و المسلمین « علی چراغی پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان ایلام گفت: این میزان تجهیزات شامل قفسه کتاب، کتاب،  میز و صندلی  در سطح 6 باب از کانون‌های مساجد روستایی شهرستان دهلران واقع در بخش های میمه و زرین آباد توزیع شدند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام ارزش این میزان تجهیزات را 450 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این میزان تجهیزات در سطح کانون های  امام حسن مجتبی (ع) روستای زرآب ، شهید همت روستای گوراب پایین ، صحیفه نور روستای گوراب بالا ، سیدالشهدا ء روستای هفتکده ، شهدای میمه و شهدای فرهنگی توزیع شده است .


وی ، توسعه و تجهیز کانون ها ی مناطق محروم و روستایی به عنوان مراکز مهم فرهنگی در این مناطق از اولویت های ستاد فهما دانست و  تصریح کرد : تلاش می شود تا همواره این کانون ها از امکانات و تجهیزات فرهنگی به صورت عادلانه برخوردار شوند .


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، در پایان مباحث خود در جمع مدیران کانون های این مناطق،  با اشاره به اجرای طرح ملی فهما و المپیاد فرهنگی بچه های مسجد از مدیران کانون ها خواستند تا نسبت به ثبت برنامه ها و فعالیت خود در سامانه بچه های مسجد اقدام و مشارکت حدا اکثری در این طرح ها داشته باشند .