اعزام ۵۰۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام به اردوهای راهیان نور
اعزام ۵۰۰ نفر از اعضاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام به اردوهاي راهيان نور

اعزام ۵۰۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام به اردوهای راهیان نور

طي برگزاري نشست مشترک ستاد کانون‌هاي فرهنکي هنري مساجد و سازمان بسيج مساجد و محلات استان ايلام مقرر شد تعداد ۵۰۰نفر از اعضاي کانون هاي مساجد استان ايلام با همکاري بسيج مساجد به اردو هاي راهيان نور اعزام شوند.
شناسه خبر : 42809 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۲۵

حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور»  با بیان این مطلب به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از  استان ایلام تصریح کرد: در این نشست که (سه شنبه 15 آذر ماه ) در سازمان بسیج مساجد و محلات برگزار شد  مقرر شد این تعداد از اعضای خواهر و برادر عضو کانون های فرهنکی و هنری مساجد استان ایلام در قالب ۵۰کاروان  به مناطق عملیاتی استان ایلام اعزام شوند
 
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام افزود: اعضای کانون های مساجد در این اردو ها از مناطق نقطه ایثار در شهرستان مهران و شرهانی در شهرستان دهلران بازدید به عمل خواهند آورد.
 
وی، با اشاره به اینکه اکثر شرکت کنندگان در این اردو ها قشر نوجوان و جوان خواهند بود افزود:  این اقدام فرهنگی در راستای آشنایی این قشر با  آرمان های شهدا و رشادت های  آنان اجرا خواهد شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، در ادامه با اشاره به همکاری ستاد کانون های مساجد و سازمان بسیج مساجد و محلات در حوزه های مختلف فرهنگی و مذهبی یاد آورد شد:  تلاش می شود تا این همکاری در حوزه های مختلف گسترش یابد.
 
وی در پایان از مدیران و اعضای کانون های خواست تا در جهت حضور اعضا کانون ها در این فعالیت فرهنگی اهتمام ویژه داشته باشند