بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام از کتابخانه کانون باقر العلوم (ع)
بازديد مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان ايلام از کتابخانه کانون باقر العلوم (ع)

بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام از کتابخانه کانون باقر العلوم (ع)

به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور مدير ستاد کانون ها ي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام از کتابخانه کانون باقر العلوم(ع) شهر ايلام بازديد نمود
شناسه خبر : 42167 تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان ایلام ، حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» عصر شنبه (21 آبان ) همزمان با نماز مغرب عشا با حضور در مسجد امام محمد باقر (ع)  از فعالیت های کانون و کتابخانه باقر العلوم (ع) شهر ایلام بازدید به عمل آورد.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام ، در نشست صمیمی با جمعی از اعضا این کانون ضمن تقدیر از فعالیت ها و برنامه های کانون باقر العلوم به سوالات و شبهات مطرح شده از سوی  جوانان  در این نشست پاسخ داد .
 
وی ،  در ادامه  جذب جوانان و نوجوانان و نونهالان به برنامه ها و فعالیت های مسجد را  از رویکرد های مهم ستاد کانون های مساجد برشمرد و خواستار همکاری و همفکری جوانان مسجدی برای حضور بیشتر و موثرتر جوانان و نوجوانان به برنامه های ملی  و مذهبی و فعالت های مسجدی شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور ، با اشاره به برنامه های و فعالیت های کانون ها مساجد در سالجاری، اجرای طرح ملی فهما ، طرح پالایش کتاب در کتابخانه های مساجد ، برگزاری جشنواره نقاشی ،  بازدید مثتمر و دوره ای از کانون های استان ، فعالیت های گسترده قرآنی اجرای برنامه های ملی و مذهبی از جمله این برنامه ها ذکر کرد و از مدیر و اعضای کانون  خواستند تا مشارکت حداکثری در این فعالیت ها داشته باشند.


 
 شرکت در طرح تلاوت نور ، نماز مغرب و عشاء از دیگر برنامه های بازدید مدیر ستاد فهما استان ایلام از کانون باقر العلوم شهر ایلام بود.
 


مساعدت در جهت اجرای برنامه های و فعالیت های فرهنگی کانون و حضور اعضا کانون در سینما فرهنگ از جمله خواسته های اعضا کانون باقر العلوم در این نشست بود