امضای تفاهم نامه همکاری بین مرکز توسعه حل اختلاف دادگستری و ستاد کانون های مساجد استان ایلام
امضاي تفاهم نامه همکاري بين مرکز توسعه حل اختلاف دادگستري و ستاد کانون هاي مساجد استان ايلام

امضای تفاهم نامه همکاری بین مرکز توسعه حل اختلاف دادگستری و ستاد کانون های مساجد استان ایلام

تفاهم نامه همکاري بين ستاد کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد ايلام و معاونت توسعه حل اختلاف دادگستري اين استان با هدف ارتقا فرهنگ صلح و سازش و استفاده از جايگاه رفيع روحانيت مساجد به امضاء رسيد.
شناسه خبر : 41767 تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۲

 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان ایلام ، طی برگزاری نشستی که امروز ( چهارم آبان ماه )  با حضور حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام و  جبار سپهري، معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان ایلام برگزار شد تفاهم نامه همکاری به امضا رسید.

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور افزود : این تفاهم نامه همکاری به منظور  استفاده حداکثری  از امکانات و ظرفیت های دو دستگاه در جهت ارتقاء فرهنگ صلح و سازش و استفاده از جایگاه رفیع روحانیت مساجد در برنامه های فرهنگی و مذهبی  و عقیدتی ، ارائه مشاوره های مرتبط با ارکان خانواده در شعب ویژه خانواده ، به امضاء رسید.

 

مدیر ستاد فهما استان ایلام ، در ادامه  نهاد خانواده را یکی از اصلی ترین نهاد های اجتماعی در جامعه اسلامی بیان کرد و سرمایه گذاری و توجه هر چه بیشتر به این نهاد را از شاخص های یک جامعه سالم دانست.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمنان ما با همجمه های مختلف درصدد ضربه زدن به نهاد خانواده هستند تصریح کرد : وظیفه همه نهاد های فرهنگی انقلاب اسلامی کمک به حفظ نظام خانواده و داشتن خانواده سالم برای جامعه سالم است. 

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، ضمن اعلام آمادگی  همکاری با معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری استان در زمینه اجرای فعالیت های مختلف فرهنگی و آموزشی ادامه داد : تمامی ظرفیت کانون های مساجد در اجرای برنامه های آموزشی ، حضور روحانیون مساجد جهت ارائه خدمات مشاوره و حضور در شعب حل اختلاف خانواده استفاده از امکانات کانون های مساجد در اختیار این دادگستری استان قرار خواهد گرفت .

 

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری بین این دو نهاد به امضا رسید.