عضو کانون الزهراء شهرستان دره شهر استان ایلام؛ برگزیده پویش کشوری «نامه‌ای به مسجد» شد
عضو کانون الزهراء شهرستان دره شهر استان ايلام؛ برگزيده پويش کشوري «نامه‌اي به مسجد» شد

عضو کانون الزهراء شهرستان دره شهر استان ایلام؛ برگزیده پویش کشوری «نامه‌ای به مسجد» شد

«پرنيا شکري» عضو کانون الزهراء شهرستان دره شهر استان ايلام در پويش کشوري " نامه اي به مسجد" در بخش نقاشي عنوان برگزيده را کسب کرد.
شناسه خبر : 41644 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۳

حجت الاسلام و المسلمین « علی چراغی پور» ضمن اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان ایلام گفت : پویش کشوری نامه ای به مسجد به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری استان خراسان شمالی به مناسبت روز جهانی مساجد برگزر شد.


مدیر ستاد فهما استان ایلام ، افزود : پس اعلام فراخوان کشوری این پویش و اطلاع رسانی آن در سطح کانون های مساجد استان ایلام اعضای کانون های فهما استان در بخش مختلف این پویش کشوری شرکت که خانم "پرنیا شکری" از کانون الزهرا روستای وحدت آباد شهرستان دره شهر در بخش نقاشی به عنوان برگزیده این پویش کشوری  انتخاب شد.

وی ادامه داد: پویش کشوری " نامه ای به مسجد " به صورت مجازی  در سه بخش ، عکس، نقاشی و نامه ای به مسجد از روز جهانی مسجدآغاز و تا اربعین حسینی ادامه داشت .


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام، در پایان ضمن دعوت از مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام جهت شرکت و حضور پر رنگ در جشنواره های مختلف فرهنگی هنری ستاد فهما خاطر نشان کرد : حضور اعضای کانون ها در این جشنواره ها علاوه بر شناسایی استعداد های فرهنگی و هنری اعضای کانون ها در عرصه های فرهنگ دینی می تواند زمینه رشد و شکوفایی آنان را نیز فراهم نماید .