ویژه برنامه‌های گرامیداشت 19 مهر ماه در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام برگزار می شود
ويژه برنامه‌هاي گراميداشت 19 مهر ماه در سطح کانون‌هاي مساجد استان ايلام برگزار مي شود

ویژه برنامه‌های گرامیداشت 19 مهر ماه در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام برگزار می شود

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور از برگزاري ويژه برنامه هاي مختلف به مناسبت گراميداشت19 مهر ماه سالروز بيانات رهبر معظم انقلاب در خصوص کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد در استان خبر داد
شناسه خبر : 41377 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۱

حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان ایلام بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت 19 مهر ماه سالروز بیانات گهر بار رهبر معظم انقلاب در خصوص کانون های فرهنوی و هنری مساجد در جمع روحانیون در خراسان شمالی  ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در سطح کانون های فهما استان ایلام اجرا می شود.

مدیر ستاد فهما استان ایلام، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، اهدا کتاب و بسته های فرهنگی،  توزیع بسته های معیشتی در مناطق محروم و روستایی،  بازدید از کانون های مساجد سطح استان، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری نشست های  بصیرتی تبلیغات محیطی و رسانه ای از جمله برنامه های گرامیداشت 19 مهر ماه در استان بیان کرد.

وی همچنین ارائه گزارش از فعالیت های کانون مساجد استان در جلسه  شورای فرهنگ عمومی و همایش روحانیون استان از دیگر فعالیت های برنامه ریزی شده در 19 مهر ماه در استان عنوان کرد.

وی، افزود : در راستای توصیه های  رهبر انقلاب که تاکید بر همکاری بین کانون های مساجد و بسیج داشتند همواره ستادفهما استان  تعامل بسیار خوبی بین ستاد فهما استان با نهاد ها و دستگاههای فرهنگی استان ایلام برقرار است.

وی در ادامه با اشاره به حواث اخیر در  کشور وظایف نهاد های فرهنگی از جمله کانون های مساجد در راستای تبیین نقش ولایت و دستاور های این نظام و انقلاب بسیار مهم برشمرد و خاطر نشان کرد : تربیت جوانان متعهد، مومن و انقلابی و آگاه به مسائل روز جامعه یکی از وظایفی است که همه ما بایستی نسبت به این مسله اهتمام ویژه نشان دهیم.