مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد ایلام از 50 کانون فرهنگی و هنری در مناطق شهری و روستایی این استان بازدید می‌کند
مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد ايلام از 50 کانون فرهنگي و هنري در مناطق شهري و روستايي اين استان بازديد مي‌کند
در آستانه 19 مهر ماه؛

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد ایلام از 50 کانون فرهنگی و هنری در مناطق شهری و روستایی این استان بازدید می‌کند

در آستانه 19 مهر سالروز بيانات رهبر معظم انقلاب در خصوص کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد؛ از تاريخ 10 تا 20 مهرماه مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد اسلام از فعاليت هاي 50 کانون اين استان در مناطق شهري و روستايي بازديد مي کند.
شناسه خبر : 41277 تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۱۳

 حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان ایلام گفت : این برنامه ها با هدف دیدار چهره به چهره با مدیران و اعضای کانون های مساجد ، تقدیر از تلاش ها و فعالیت های کانون ها ، تلاش در جهت توسعه و تجهیز کانون ها و رفع نیاز های آنها، شناسایی و تشویق و ترغیب فعالان فرهنگی دینی و قرآنی در این کانون ها، انجام خواهد گرفت .


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان ایلام افزود: این برنامه بیشتربا بازدید از کانون های مناطق محروم و روستایی استان اجرا خواهد شدو تلاش می شود تا پایان سال نیز این بازدید ها ادامه یابد.


وی ادامه داد: به همین مناسبت نیز فعالیت های متنوع فرهنگی و هنری و دینی نیز در سطح کانون های مساجد استان پیش بینی شده است .


حجت الاسلام و المسلمین  چراغی پور در ادامه با اشاره به  صحبت های رهبر انقلاب در خصوص کانون های فرهنگی و هنری مساجد  بیانات رهبری را چراغ راه فعالیت بچه های مساجد دانست و تصریح کرد : امروز همه وظیفه داریم تا جوانان و نوجوانانمان را با بصیرت دینی و انقلابی آشنا نموده و آنان را برای حفظ دستاورد های این انقلاب تربیت نماییم.


وی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان این انقلاب با هربه های مختلف درصدد تغییر باور ها و عقاید جوانان ما هستند که ما وظیفه داریم بصیرت دینی و انقلابی در این قشر را تقویت کنیم.