250 بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند آبدانان توزیع شد
250 بسته نوشت‌افزار بين دانش‌آموزان نيازمند آبدانان توزيع شد
به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «الغدیر» آبدانان؛

250 بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند آبدانان توزیع شد

250 بسته نوشت افزار به همت اعضاي کانون فرهنگي و هنري الغدير در بين دانش آموزان نيازمند شهرستان آبدانان توززيع شد
شناسه خبر : 41196 تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان ایلام ، محسن سلمانژاد با بیان این  مطلب به ستاد ارتباطات رسانه ای فهما استان ایلام اظهارکرد : در آستانه بازگشایی مدارس با حمایت های خیرین و اعضای کانون بیش از 250 بسته نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند نهیه و در بین آنان توزیع شد.


مدیر کانون الغدیر شهرستان آبدانان افزود : این بسته ها شامل کیف ، دفتر ، خودکار و مداد و مداد رنگی  و لباس بود که در قالب بسته های فرهنگی  و مزین به تصاویر شهدای شهرستان آبدانان هستند که در بین دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند در شهرستان آبدانان توزیع شد.


وی بیان کرد : اعضای کانون با شناسایی خانواده های محروم و نیازمند در ایام مختلف سال نبست به توزیع کمک های مومنانه در قالب بسته های مواد غذایی و بهداشتی ، پوشاک و سایر اقلام مورد نیاز این خانواده ها اقدام می کنند.


سلمانژاد یاد آور شد : این کمک ها با همکاری همه نهاد های فعال در مسجد و خیرین جمع آوری و در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.


گفتنی است ، کانون فرهنگی و هنری الغدیر شهرستان آبدانان کانون تخصصی کتابخانه ای است که علاوه بر فعالیت های دینی و فرهنگی ازجمله فعالیت های کتابخوانی در سایر زمینه ها نیز به عنوان یک مرکز فعال فرهنگی در شهرستان آبدانان در حال فعالیت است .


ضمنا کانون الغدیر یکی از کانون های فعال در اجرای طرح ملی فهما در ادوار مختلف اجرای این طرح هستند.