نسل کنونی جامعه را برای پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی تربیت کنیم
نسل کنوني جامعه را براي پاسداري از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي تربيت کنيم

نسل کنونی جامعه را برای پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی تربیت کنیم

حجت الاسلام و المسلمين کريمي گفت : امروز در مقابل شهدا عهد ببنديم  که از اهداف شهدا کوتاه نيايم و نسل کنوني را براي پاسداري اهداف اين نظام و انقلاب و ولايت تربيت نماييم
شناسه خبر : 41099 تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۲۸
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین علی رحیم کریمی امروز (هفتم مهرماه ب) در مراسم راه اندازی هیات شهدای گمنام کانون های فرهنگی و هنری مساجداستان ايلام با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد : دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ این انقلاب رقم زد که در طول تاریخ بی نظیر بود. 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، با اشاره به اینکه، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اون سال ها با کمترین امکانات و تجهیزات  در سال های آغازین شکل گیری خود بود تصریح کرد : در مقابل  35 کشور دنیا ایستاد و پیروز شد.

وی بیان کرد : هر چه  به تاریخ نگاه کنیم هیچ امتی در دنیا مثل ایران  نبوده است که یا کمترین تجهیزات نظامی به این شکل مقاومت و ایستادگی کند. 

حجت الاسلام و المسلمین کریمی مقاومت و پایمردی مردمان کشورمان در مقابل ظلم و ستم بیگانگان را در طول  تاریخ ستودنی و بی نظیر ذکر کرد و گفت : در این راه نیز شهدای زیادی تقدیم آرمانهای این نظام و انقلاب شد.

وی، در پایان خاطر نشان کرد : امروز که در این مکان مقدس در محضر شهدا هستیم با آرمانهای شهدا عهد ببندیم که هیج وقت دست از آرمانها و اهداف شهدا که با خون خود به دست آوردند بر نداریم و تلاش نماییم تا نسل  کنونی جامعه  برای پاسداری از آرمان ها و اهداف این نظام و انقلاب و ولایت تربیت کنیم.