«هیات شهدای گمنام» ویژه‌برنامه کانون‌های مساجد استان ایلام در هفته دفاع مقدس
«هيات شهداي گمنام» ويژه‌برنامه کانون‌هاي مساجد استان ايلام در هفته دفاع مقدس
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام خبر داد؛

«هیات شهدای گمنام» ویژه‌برنامه کانون‌های مساجد استان ایلام در هفته دفاع مقدس

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور از برگزاري ويژه برنامه کانو‌ن‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام در هفته دفاع مقدس با عنوان «هيات شهداي گمنام» خبر داد.
شناسه خبر : 41074 تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۹

حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» با بیان این مطلب به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان ایلام گفت: این برنامه با حضور جوانان و نوجوانان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد روز پنج شنبه 14 مهر ماه در مزار شهدای گمنام شهر ایلام برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان ایلام، افزود: دو استان در کشور به عنوان معین برگزاری این ویژه برنامه را بر عهده دارند که در این راستا استان ایلام نیز میزبان این برنامه خواهد بود.

وی در ادامه برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس، اجرای سرود اعضای کانون های مساجد، روایتگری از ایثار و از خودگذشتگی شهدای دفاع مقدس را از جمله برنامه های هیات شهدای گمنام دفاع مقدس در استان ایلام برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور شهدای انقلاب اسلامی را شاگردان ممتاز مکتب اهل بیت (ع) دانست و تصریح کرد: معرفی شهدا به عنوان الگوهای در دسترس نسل جوان و آشنایی این نسل با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی همواره در کلیه برنامه های فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان مورد توجه است.

وی در پایان یاد آور شد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری برنامه های مختلف نظیر حضور هفتگی بر مزار شهدا و غبارروبی از مزار این دلاوران، دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره های شهدا و محافل قرآنی به نام و یاد این جوانمردان در ایام مختلف سال همواره حضوری فعال داشته و دارند.