موکب کانون فرهنگی هنری «دانش» با برپایی سیاه‌چادر میزبان زوار اربعین حسینی شد
موکب کانون فرهنگي هنري «دانش» با برپايي سياه‌چادر ميزبان زوار اربعين حسيني شد

موکب کانون فرهنگی هنری «دانش» با برپایی سیاه‌چادر میزبان زوار اربعین حسینی شد

کانون «دانش» شهرک وحدت در مسير شهرستان دهلران به مهران، ضمن برپايي سياه چادر به عنوان موکب، پذيراي زائران حضرت سيد الشهدا (ع) شده‌اند.
شناسه خبر : 40785 تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۲

«محمد بختی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌‌ای (فهما) از استان ایلام اظهار کرد: جمعی از جوانان و اعضای کانون فرهنگی هنری «دانش» شهرک وحدت شهرک وحدت در مسیر شهرستان دهلران به مهران، با همراهی پایگاه بسیج هیئت مذهبی و هیئت امنای مسجد امام حسین (ع) و شورا و دهیاری روستای این شهرک، اقدام به برپایی موکب برای خدمات رسانی به زائران در مسیر دهلران به مهران کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری دانش با بیان اینکه برای راه اندازی این موکب از حداقل امکانات برخوردار بودیم، افزود: با این وجود با برپایی سیاه چادر به عنوان موکب، به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) خدمت کرده و پذیرایی در وعده های صبحانه، نهار و شام و همچنین چای و آب و سرد داریم.

 

وی گفت: مردم و اهالی روستای شهرک وحدت به صورت خود جوش و با پخت  و توزیع نذورات ما را در خدمت رسانی به زائران یاری می کنند.

 

بختی ، در ادامه خواستار حمایت از فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راستای ترویج معارف اهل بیت (ع) و تربیت خادمین و سربازان انقلابی برای توسعه و گسترش معارف دین و انقلاب و اسلام شد.