پذیرایی از زائران اربعین در موکب کانون «سمت خدا» شهرستان بدره استان ایلام
پذيرايي از زائران اربعين در موکب کانون «سمت خدا» شهرستان بدره استان ايلام

پذیرایی از زائران اربعین در موکب کانون «سمت خدا» شهرستان بدره استان ایلام

موکب کانون فرهنگي هنري «سمت خدا» روستاي آب چشمه شهرستان بدره، در مسير شهرستان بدره به استان ايلام پذيراي زائران اربعين حسيني است.
شناسه خبر : 40776 تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۶

«سعید ملک علی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان ایلام، به خدمات کانون فرهنگی هنری «سمت خدا» به زوار اربعین اشاره کرد و گفت: پذیرایی اعضای کانون از زوار در قالب وعده های صبحانه نهار و شام به همراه چای و توزیع آب سرد از جمله خدماتی است که به همت اعضای کانون به مناسبت ایام اربعین حسینی ارایه می شود.

مدیر کانون سمت خدا با بیان اینکه روزانه در حدود یک هزار نفر از زائران حضرت سید الشهدا (ع) از خدمات این  کانون بهره مند می شوند، افزود: اعضای کانون به صورت شیفت بندی شده در این موکب مشغول خادمی زائران ابا عبد الله الحسین (ع) هستند.

وی بیان کرد : علاوه بر پذیرایی اجرای برنامه های فرهنگی از جمله برگزاری نماز جماعت و توزیع بروشور و زیارت اربعین از دیگر فعالیت های این موکب است .

ملک علی با  بیان اینکه  نوکری و خادمی زائران حضرت سید الشهدا (ع) توفیق الهی است که امروز نصیب مردم استان ایلام شده است، تصریح کرد: خدمت به زائران حضرت سید الشهدا و قدم برداشتن در این راه و مسیر موجب عاقبت بخیری همه ما خواهد بود.

گفتنی است موکب کانون «سمت خدا» روستاي آب چشمه شهرستان بدره، در مسير شهرستان بدره به استان ايلام قرار دارد.