نماینده سازمان بازرسی کشور از خدمات ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد در مرز مهران تقدیر کرد
نماينده سازمان بازرسي کشور از خدمات ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد در مرز مهران تقدير کرد

نماینده سازمان بازرسی کشور از خدمات ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد در مرز مهران تقدیر کرد

نماينده سازمان بازرسي کشور در تماس تلفني با حجت‌الاسلام و المسلمين خداداده، از خدمات‌رساني و پشتيباني ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد کشور به زائران اربعين حسيني در مرز بين‌المللي مهران تقدير کرد.
شناسه خبر : 40750 تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۶

حجت الاسلام و المسلمین  «علی چراغی‌پور با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان ایلام،  اظهار کرد : در جریان بازدید «احد هاشمیان» نماینده سازمان بازرسی کشور از خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران توسط دستگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری، بازدید به عمل آورد.

 

وی پس از این بازدید طی تماس تلفنی با حجت الاسلام و المسلین «کمال‌الدین خداداده» از پشتیبانی ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به جهت تامین سیستم های سرمایشی در جهت رفاه حال زائران اربعین حسینی تقدیر کرده و این اقدام را با توجه به گرمای هوای مرز، رویکردی در راستای خدمت به زوار و رضایتمندی آنان دانست.

هاشمیان در ادامه از خدمات و فعالیت های شبانه روزی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام به زائران کنگره اربعین حسینی در مرز مهران قددرانی کرده و خواستار حمایت بیش از بیش از فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون های مساجد استان ایلام شد .

 

بر پایه این گزارش: حجت الاسلام و المسلمین خداداده نیز خدمات رسانی به زائران حسینی را امری واجب توصیف کرد و افزود: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور آماده هر گونه همکاری با مسئولان ستاد اربعین استان ایلام جهت ارائه خدمات به زائران  حضرت سید الشهدا (ع) است.

 

گفتنی است در جریان این بازدید حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام نیز در جریان این بازدید گزارشی از فعالیت های اربعین کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام را ارائه کرد.