بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام از خدمات‌دهی به زوار حسینی در شهرستان مهران
بازديد مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان ايلام از خدمات‌دهي به زوار حسيني در شهرستان مهران

بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام از خدمات‌دهی به زوار حسینی در شهرستان مهران

حجت‌الاسلام چراغي‌پور، از خدمات‌دهي و فعاليت هاي مساجد و کانون هاي فهما به زائران اربعين حسيني در شهرستان مهران بازديد کرد.
شناسه خبر : 40718 تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان ایلام، حجت الاسلام «علی چراغی پور» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان ایلام از سیزدهم شهریور در مرز بین  المللی مهران جهت هماهنگی برنامه ها و فعالیت های مساجد و  کانون های فهما در خدمات دهی به زائران اربعین حسینی در مرز بین المللی مهران  مستقر شدند و به صورت مداوم از فعالیت های مساجد شهرستان  مهران بازدید دارد.


در این راستا با حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور به گفت وگو نشسته ایم که در ادامه می خوانید:

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان ایلام با بیان اینکه تمامی مساجد و حسینیه های شهرستان مهران به صورت شبانه روزی باز بوده و در حال خدمت رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) هستند، تصریح کرد: اسکان و پخت غذای زوار از جمله فعالیت هایی است که در این چند روز برای خدمت به زائران اربعین انجام شده است.

وی ادامه داد: تا پایان بازگشت زائران  این خدمات دهی از سوی مساجد و حسینیه ها و کانون های فهما شهرستان مهران ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور گفت: مساجد و کانون های فرهنگی و هنری شهرستان مهران در این مدت میزبان بسیاری از زائران از اعضای کانون های مساجد سراسر کشور بودند که از طریق مرز مهران به عتبات عالیات سفر کردند.


وی در پایان نیز خاطر نشان کرد : با پیگیری های انجام گرفته 10دستگاه کولر گازی با دستور ویژه مشاور وزیر و رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور جهت رفاه حال زائران به مرز مهران ارسال شد.