پشتیبانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور از زوار اربعین با ارسال چهار دستگاه وسایل سرمایشی به مرز بین‌المللی مهران
پشتيباني ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور از زوار اربعين با ارسال چهار دستگاه وسايل سرمايشي به مرز بين‌المللي مهران

پشتیبانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور از زوار اربعین با ارسال چهار دستگاه وسایل سرمایشی به مرز بین‌المللی مهران

با دستور ويژه حجت‌الاسلام و المسلمين خداداده، چهار دستگاه وسايل سرمايشي به مرز بين‌المللي مهران جهت رفاه حال زائران اربعين حسيني ارسال شد.
شناسه خبر : 40652 تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۲۲

 حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان ایلام اظهار کرد: با توجه  به حجم عظیم زائران به ویژه اعضای کانون های مساجد در مرز بین المللی مهران و کندی تردد و گرمای هوا، بسیاری از زائران دچار مشکل شدند که با پیگیری های به عمل آمده و با حمایت های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، چهار دستگاه وسایل سرمایشی به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون به مرز بین المللی مهران ارسال شد.

وی در ادامه ضمن تقدیر ازحجت الاسلام و المسلمین خداداده، رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور ادامه داد: اعضای ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان ایلام از روز 13 شهریور ماه به صورت شبانه‌روزی در مرز مهران مستقر و در حال خدمات رسانی به زائران و اعضای کانون ها هستند که از سراسر کشور و از طریق مرز مهران به عتبات عالیات سفر می کنند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان ایلام افزود: همچنین سایر مدیران و اعضای کانون های مساجد استان ایلام در سایر نقاط استان نیز به صورت شبانه روزی در سطح مساجد حسینیه و تکایای استان ایلام در حال خدمات رسانی به زوار اربعین حسيني هستند.