اعضای کانون «ولایت» شهرستان دهلران در قالب موکب «شهدای بیشه دراز» به زائران ابا عبدالله خدمت می‌کنند
اعضاي کانون «ولايت» شهرستان دهلران در قالب موکب «شهداي بيشه دراز» به زائران ابا عبدالله خدمت مي‌کنند

اعضای کانون «ولایت» شهرستان دهلران در قالب موکب «شهدای بیشه دراز» به زائران ابا عبدالله خدمت می‌کنند

نظري گفت: اعضاي کانون فرهنگي و هنري «ولايت» شهرستان دهلران با دريافت مجوز راه‌اندازي موکب در قالب موکب «شهداي بيشه دراز » به زائران اربعين حسيني خدمت مي‌کنند.
شناسه خبر : 40575 تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۱

«علی نظری» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان ایلام، با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری «ولایت» روستای «بیشه دراز» در مسیر شهرستان دهلران به  مهران و در مسیر تردد زائران اباعبدالله الحسین (ع) واقع شده است، اظهار کرد: با توجه به این مساله و با همفکری اعضای کانون تصمیم بر در یافت مجوز و راه اندازی موکب در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای بیشه دراز گرفتیم.
 
مدیر کانون ولایت روستای بیشه دراز با بیان اینکه قریب 70 نفر از اهالی روستا و عضو کانون در قالب این موکب برای ارائه خدمات شبانه روزی ساماندهی شده‌اند، افزود: اسکان تغذیه و انجام فعالیت‌های فرهنگی از جمله برگزاری نماز جماعت از خدمات این موکب به زوار خواهد بود.
 
نظری گفت: اعضای کانون ولایت علاوه بر خدمات رسانی به زوار در موکب شهدای بیشه دراز به صورت داوطلبانه نیز در مهران به زائران خدمت خواهند کرد.
 
وی تصریح کرد: کلاس های مختلف فرهنگی هنری و آموزشی، صنایع دستی، قرٱنی، تشکیل تیم فوتبال کانون ولایت و برگزاری اردو های زیارتی و سیاحتی از جمله برنانه های کانون ولایت در طول سال است.
 
نظری در پایان خواستار حمایت از برنامه ها و فعالیت های کانون ها به ویژه در مناطق محروم و روستایی شد.