محرومیت‌زدایی از مناطق محروم استان ایلام با رویکرد جهادی اعضای کانون «رحمة‌للعالمین»/از اعزام پزشک تا توزیع بسته‌های معیشتی
محروميت‌زدايي از مناطق محروم استان ايلام با رويکرد جهادي اعضاي کانون «رحمة‌للعالمين»/از اعزام پزشک تا توزيع بسته‌هاي معيشتي
در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری در عرصه جهاد تبیین صورت پذیرفت؛

محرومیت‌زدایی از مناطق محروم استان ایلام با رویکرد جهادی اعضای کانون «رحمة‌للعالمین»/از اعزام پزشک تا توزیع بسته‌های معیشتی

کانون «رحمة‌للعالمين» شهر ايلام در راستاي تحقق جهاد تبيين، رسيدگي به مناطق کم‌برخوردار را در اولويت قرار داده و تاکنون فعاليت‌هاي مختلفي را از جمله اعزام تيم پزشکي و توزيع بسته‌هاي معيشتي در اين مناطق را به مرحله اجرا در آورده است.
شناسه خبر : 40098 تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۱

«فاطمه آشناگر» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان ایلام اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری «رحمة للعالمین» شهر ایلام با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در عرصه جهاد تبیین، آستین همت بالا زده و در راستای رفع محرومیت از  مناطق کم‌برخوردار استان ایلام، تلاش کرده است تا با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی، ظرفیت‌های استان را برای محرومیت‌زدایی با تلاش جهادی اعضای این کانون پای کار بیاورد.

مدیر کانون «رحمة‌للعالمین» شهر ایلام با بیان اینکه به همت اعضای کانون هر هفته پخت و توزیع غذا در مناطق حاشیه‌نشین شهر ایلام صورت می‌پذیرد، افزود: در راستای اجرای رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه، اقداماتی نظیر توزیع وسایل گرمایشی و سرمایشی، توزیع بسته‌های معیشتی در ایام مختلف سال، همواره از سوی اعضای کانون مورد توجه است.

آشناگر در ادامه تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان را از دیگر از اقدامات کانون رحمة‌للعالمین عنوان کرد و گفت: بیش از 20 سری جهیزیه شامل اقلام مختلف با فعالیت جهادی اعضای کانون در نقاط مختلف استان توزیع شده است.

وی همچنین اجرای طرح «چهارشنبه‌های فاطمی» را از جمله دیگر فعالیت‌های مهم کانون رحمة‌للعالمین معرفی کرد و افزود: این طرح با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب راه‌اندازی و اجرا می شود.

این فعال مسجدی در ادامه از اعزام تیم‌های پزشکی با همکاری کانون به نقاط محروم استان ایلام خبر داد و گفت: همچنین ساخت منزل برای محرومین و نیازمندان با مشارکت نهادهای مختلف از دیگر اقداماتی است که به همت اعضای کانون با کار و فعالیت جهادی در حال انجام است.

آشناگر، در پایان برگزاری نشست ها و دوره‌های آموزشی جهاد تبیین در راستای تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب  و تربیت نسل انقلابی از دیگر فعالیت های کانون معرفی کرد و گفت: اعضای کانون رحمة‌للعالمین از ظرفیت همه دستگاهها و نهاد های مختلف استان در راستای  رفع محرومیت  و کمک به توسعه فرهنگی استان استفاده خواهد کرد.