برگزاری ایستگاه نقاشی با موضوع ماه محرم در کانون امام حسین (ع) شهرستان چوار استان ایلام
برگزاري ايستگاه نقاشي با موضوع ماه محرم در کانون امام حسين (ع) شهرستان چوار استان ايلام

برگزاری ایستگاه نقاشی با موضوع ماه محرم در کانون امام حسین (ع) شهرستان چوار استان ایلام

کودکان و نوجوانان عضو کانون امام حسين (ع) شهرستان چواردر قالب هنر نقاشي با آموزه هاي دين مبين اسلام آشنا شدند
شناسه خبر : 39720 تاریخ انتشار : ۹ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۸

«نبی الله خاکی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان ایلام بیان کرد: با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان عضو کانون با آموزه های دینی و جذب آنان به مسجد تلاش می شود تا در مناسبت‌های مختلف در قالب برنامه های فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان را با آموزه های دینی آشنا نماییم .


مدیرکانون  فرهنگی و هنری امام حسین (ع) شهرستان چوار افزود : به همین منظور ایستگاه نقاشی با موضوع ماه محرم و تبیین قیام امام حسین (ع) ویژه کودکان و نوجوانان به صورت ایستگاه نقاشی در این کانون برگزار شد  و در پایان نیز به بهترین آثار جوایزی اهدا گردید .


وی با بیان اینکه در ایام ماه محرم فعالیت های گسترده ای در کانون امام حسین (ع) برنامه ریزی شده است افزود: در دهه اول ماه محرم هر شب برنامه عزاداری با دعوت از سخنرانان مداحان استان در مسجد امام حسین (ع) برگزار است .


خاکی همچنین برگزاری محافل انس با قرآن ، طرح تلاوت نور ، قرائت زیارت عاشور هر شب قبل از آغاز مراسمات عزاداری ، برپایی ایستگاههای صلواتی و فرهنگی ، پخت و توزیع نذورات ، مراسمات مختلف این دهه از دیگر برنامه های های پیش بینی شده در دهه اول محرم در این کانون عنوان کرد .


وی یاد آور شد : در طول سال نیز با برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی و آموزشی، اردو های زیارتی و سیاحتی ، تلاش می شود تا در راستای جذب قشر جوان و نوجوان به مسجد فعالیت نماییم.


گفتنی است کانون فرهنگی و هنری امام حسین (ع) شهرستان چوار در چند مرحله طرح ملی فهما از کانون های فعال استان و دارای رتبه سوم استانی بود