یک هزار و 200 بسته غذایی به همت ستاد فهما استان ایلام میان نیازمندان توزیع شد
يک هزار و 200 بسته غذايي به همت ستاد فهما استان ايلام ميان نيازمندان توزيع شد
در آستانه ماه محرم؛

یک هزار و 200 بسته غذایی به همت ستاد فهما استان ایلام میان نیازمندان توزیع شد

در آستانه فرا رسيدن ماه محرم، يک هزار و 200 بسته غذايي گوشت گرم به همت ستاد فهما در نقاط مختلف استان ايلام توزيع شد.
شناسه خبر : 39679 تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۱:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور  امروز (ششم مرداد) در حاشیه توزیع این بسته های غذایی به ستاد ا تباطات رسانه ای فهما استان ایلام گفت :  در آستانه فرا رسیدن ماه محرم 1200  بسته مواد غذایی گوشت گرم در بین خانواده های نیازمند ایلامی با کمک بچه های مساجد توزیع شد. 

 
 
مدیر ستاد فهما استان ایلام، با بیان اینکه این تعداد بسته های غذایی  از سوی خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه و کانون حضرت خدیجه (س)  به استان ارسال شده است افزود : این پانزدهمین  مرحله توزیع بسته های معیشتی گوشت گرم است که جهت توزیع در بین محرومین و نیازمندان به همت بچه های مسجدی توزیع می شود.

 

وی  در ادامه بیان کرد : با هماهنگی های انجام گرفته این تعداد بسته غذایی در شهرستانهای ایلام، چوار، هلیلان دهلران  بخش زرین آباد،و  بخش سیوان توزیع  شد.


 
حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور،  ضمن تقدیر از حمایت های برنامه  تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و ارسال بسته های معیشتی به نقاط مختلف کشور تصریح کرد : اجرای این طرح  به همت بچه های مسجدی گامی موثر در تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و رفع محرومیت از اقشار آسیب پذیر است.

 
وی در پایان خاطر نشان کرد : طی این 15 مرحله  از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از  به 22  هزار بسته در نقاط مختلف استان توزیع شده است.